Administrativ Kundsupport Till Pm Flex Holding Ab I Göteborg

Oddwork Sweden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

PM FLEX är marknadsledande i Norden på installationsrör för elkablar och levererar smarta lösningar för en smart vardag.

Bolaget grundades 1907 i Bergamo, Italien och har varit verksamt på den nordiska marknaden sedan början av 90-talet. Affärsidén bygger på att tillverka produkter som skall underlätta installatörens vardag genom kostnadseffektiva, tidsbesparande och funktionella lösningar. Vi strävar efter att vara det mest innovativa företaget inom vårt affärsområde och att alltid ligga i framkant när det gäller såväl design och funktion som ett komplett sortiment. Vårt huvudkontor ligger i nyrenoverade lokaler mitt i centrala Göteborg med närhet till centralstationen. Vi är ett drivet team som ser fram emot att fortsätta växa och utvecklas. Tillsammans med Oddwork söker vi nu en person som kan axla rollen som Administrativ Kundsupport och följa med på vår resa!

Om tjänsten som Administrativ Kundsupport hos PM FLEX Holding AB
Som Administrativ Kundsupport kommer du ansvara för ett brett spann av arbetsuppgifter med betydelsefulla servicefunktioner för såväl bolagets kunder som medarbetare. I detta ingår att agera ordermottagare, hantera lagerinköp samt göra inköps- och leveransuppföljningar, verka som säljsupport och att hantera enklare administrativa ekonomiuppgifter. Det är en administrativ och kommunikativ roll som innefattar mycket kundkontakt, internt supportarbete och där grunden för arbetet är såväl service som struktur.

I säljsupporten ingår att stötta dotterbolagens säljare med statistik, underlag och offerter samt att boka in möten för säljarna via telefon. Detta arbete kommer du administrera i bolagets CRM-system. Ekonomiarbetet innebär att du kommer administrera utgående- samt inkommande fakturor, enklare löneunderlag och arkivera bokföringsmaterial.

Vi söker dig som...
• engagerad, serviceminded och som drivs av att arbeta för att effektivisera och utveckla supportarbetet. Du inser betydelsen av att ha en central roll i en händelserik arbetsmiljö och har förmåga att arbeta strukturerat även då tempot blir högt. Du har hög social kompetens, är självgående och kommunicerar tydligt och professionellt. Rollen kräver att du är flexibel inför olika sorters arbetsuppgifter och att du tar dig an de uppgifter som behöver hanteras för bolagets bästa. Som person är du strukturerad och lösningsorienterad och stressar inte upp dig när du stöter på utmaningar.

Vi ser positivt på om du har kunskap inom ekonomi från gymnasial eller eftergymnasial utbildning men inte som en nödvändighet. Du ska gärna ha ett par års arbetserfarenhet och har då arbetat med arbetsuppgifter som liknar rollens och som inkluderat kundsupport, fakturering och affärssystem. Det viktigaste är att du tycker det är kul att jobba med det administrativa samtidigt som du drivs av kundkontakt och försäljning.

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos PM FLEX Holding AB.

Vad PM FLEX Holding AB erbjuder dig
Du erbjuds en spännande nyckelroll i ett marknadsledande och drivande bolag med härliga kontorslokaler. Här kommer du att arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön och bonusupplägg. Du kan läsa mer om PM FLEX Holding AB här!

START: Omgående
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön + bonus
KONTAKT: Consultant Manager Jacob Borre, jacob@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) 
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-03-02

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Publiceringsdatum
2016-02-01

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 28 41137 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2645215

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: