Administrativ kommunikatör till globalt företag
Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en kommunikatör med en administrativ ådra och som gillar att vara spindeln i nätet? Beskriver du dig själv som en doer och tycker det låter spännande att få vidareutvecklas inom ett globalt företag? Då ska du läsa vidare!
Publiceringsdatum2016-09-07BeskrivningPerido söker nu, till vår kund, en kommunikatör med administrativa färdigheter och intresse för personalhantering. Kunden är ett välkänt detaljhandelsföretag med kontor och butiker över hela världen. Uppdraget utgår från kundens kontor i södra Stockholm.
Här erbjuds du en bred och utvecklande tillsvidaretjänst med många kontaktytor där du arbetar i en tvådelad roll som kommunikatör med administrativa inslag. Du kommer att tillhöra en av företagets största avdelning inom IT och tillsammans med 300 kollegor arbetar ni för att utveckla och leverera IT-lösningar till tusentals butiker i över 50.
Rollen innebär bland annat att du kommer att fortsätta vidareutveckla den befintliga kommunikationsstrategin och ta fram processer som säkerställer att den efterföljs. Du kommer även att vara beredd på att kliva in som kommunikationsresurs i olika pågående projekt. Vidare blir du en administrativ funktion som innebär bemanningsansvar rörande både anställda och konsulter där du kommer att driva och koordinera mindre projekt.
För att lyckas i denna roll tror vi att du som söker trivs i ett högt arbetstempo i en varierande roll med många olika kontaktytor. En stor del av ditt arbete innefattar förmedling av information till dina kollegor varför vi tror att du är en lagspelare med god samarbetsförmåga som är lyhörd och visar stort engagemang. Är du dessutom duktig på att prioritera och snabbt växla mellan arbetsuppgifter kommer du att trivas bra i denna roll.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Kravprofil för detta jobb• Akademisk utbildning inom HR eller kommunikation
• Goda administrativa färdigheter
• Något års erfarenhet av liknande arbete
• God kunskap inom MS-office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Tidigare erfarenhet av bemanningsfrågor och konsulthantering
• Tidigare intervjuerfarenhet eller utbildning inom intervjuteknik
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, tillsvidaretjänst med start 17 oktober.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 14102MT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb14102MT
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 14102
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 3035792
Observera att sista ansökningsdag har passerat.