Administrativ Ekonomiassistent Till Panea
Resultat AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resultat AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en erfaren ekonomiassistent som är redo för nya utmaningar, då har vi tjänsten för dig!
Om företaget
Panea AB är en ledande leverantör av utrustning, inredning och design för Café, Restaurang, Bageri, och Hotell. Vi har under företagets snart 40 år utvecklat vårt erbjudande till dessa kundgrupper och levererar idag allt från enstaka maskiner till kompletta enheter för restaurang, Café och hotell, likväl som kompletta produktionslinjer för bageriindustrin. Vi har sedan två år flyttat vårt huvudkontor till centrala Stockholm för att ytterligare förstärka vår kundnärvaro och fortsätta utveckla våra affärsområden, då vi har en stark tillväxt och efterfrågan på våra produkter och tjänster. Panea AB har idag 16 anställda och en årsomsättning om ca 200 Msek för 2017.
Dina arbetsuppgifter
Som administrativ ekonomiassistent hos Panea, kommer du att ha en bred roll med fokus på kund - och leverantörsreskontran samt projektredovisning. Som administratör kommer du att vara ett viktigt stöd för företagets säljare, i rollen ingår kommunikation med interna och externa kontakter vilket ställer krav på social förmåga och servicekänsla. Du kommer jobba tätt med ekonomiansvarig och supportera i olika ekonomi - och administrativa arbetsuppgifter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
• Löpande redovisning och bokföring
• Hantera kund - och leverantörsreskontra
• Avstämning av bankkonton
• Sammanställning av försäljningsrapporter och statistik
Din profil
Som person är du en positiv doer som är van vid att driva ditt eget arbete framåt. Du tar ansvar för din uppgift och är självgående i ditt arbete samtidigt som du är noggrann och uppmärksam för detaljer. Du har även en god förmåga att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt.
Framgångsfaktorer
• Har arbetat med likande arbetsuppgifter och löpande bokföring under 3 - 4 år
• Meriterande med erfarenhet av projektredovisning
• Du är flexibel, initiativrik och har förmågan att driva ditt arbete självständigt
Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! För mer information om oss följ oss gärna på:
www.facebook.com/Resultatab och Twitter: @ResultatAB
Ansökan
START: 1 Februari
OMFATTNING: Heltid, 100%
PLACERING: Kungsholmen
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Gabriella Olaison, 072 - 215 15 34
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2018-01-08
Denna tjänst är en direktrekrytering där vi på Resultat ansvarar för rekryteringsprocessen. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-01-03ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-08
Ange följande referens när du ansöker: 7530
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriella Olaison
gabriella@resultatab.se 072 215 15 34
FöretagResultat AB
AdressResultat AB
Fatbursgatan 5, 3tr
11828 Stockholm
KontorsadressFatbursgatan 5, 3tr
Jobbnummer 3883179
Observera att sista ansökningsdag har passerat.