Administrativ assistent till spännande myndighet
Perido Skills AB / Administratörsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Luleå,
Boden,
Skellefteå,
Malå,
Gällivare eller i
hela Sverige Letar du efter ett uppdrag där du får användning av dina tidigare erfarenheter inom administration? Låter det lockande att få arbeta i en variationsrik tjänst på en spännande myndighet där du fungerar som spindeln i nätet?
Läs då vidare!
Publiceringsdatum2015-12-05BeskrivningPerido söker en assistent till vår kund en myndighet som har en betydelsefull roll för den svenska arbetsmarknaden med fokus på ett bättre arbetsliv. Du blir här del av en väletablerad myndighet som varit aktiv i mer än ett århundrade.
Tjänsten är placerad i centrala Luleå, ett stenkast från centralstationen.
I denna variationsrika tjänst är din huvudsakliga uppgift att stötta upp tillsynsverksamheten där dina dagliga arbetsrutiner kan se ut som följer:
Diarieföring och dokumenthantering
Hantering av fakturor och reseräkningar
Boka resor och logi
Förbereda ärenden åt sektionschef genom framtagning av statistik och underlag
Medverka i planering och uppföljning av verksamhet och ekonomi
Boka och förbereda möten samt föra minnesanteckningar
Du kommer även att stötta övriga kontor i regionen med arbetsuppgifter i samband med sjukdom, utbildning och ledigheter. Din lösningsfokuserade personlighet och goda förmåga att hantera många uppgifter samtidigt kommer att vara till stor fördel för dig i denna roll då fokus ligger på att bistå dina kollegor med världsklassig service. Det är till dig man vänder sig till om man har alltifrån stora till små problem som behöver lösas. Här letar vi en social och utåtriktad person som förstår vikten av att vara samarbetsfokuserad.
Stämmer beskrivningen in på dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Kravprofil för detta jobb• Avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande
• Minst tre års erfarenhet av administrativa uppgifter
• Goda kunskaper i MS-office
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Tidigare arbetat i digitala diariesystem samt Public, Agresso
• Erfarenhet av administrativa uppgifter från en statlig tillsyns-myndighet
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid. 2 månaders konsultuppdrag med möjlighet till förlängning.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 12796EL i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb12796EL
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 12796
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2562571
Observera att sista ansökningsdag har passerat.