Administrativ assistent till företag inom läkemdelsbranschen
Placera Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Företaget
Vår kund är ett Svenskt ledande företag inom läkemedelsbranschen som just nu är i stor tillväxt. Med kontor i över ett 20-tal länder och produkter som säljs på en ännu större marknad är de ett stabilt och välkänt företag inom branschen. Sammanlagt arbetar det ca 700 personer i hela organisationen varav hälften av dem arbetar på de svenska kontoren. Denna delen av organisationen sitter i central delarna av Kungsholmen. Då företaget är i ständig tillväxt söker nu efter en administrativ assistent
Tjänsten
I rollen som administrativ assistent kommer du att tillhöra avdelningen för Internal Manufacturing. Du kommer bistå den högsta chefen samt dennes närmsta chefer. Du välkomnar kunder, administrerar och dokumenterar information, förbereder mötesagendor och hanterar ordar. Du kommer även att assistera vid organisationens resor, möten och events samt att du även introducerar nya kandidater. Vidare kommer du även att arbeta med rutinförbättringar, processer för att öka arbetsflödet och andra sedvanligt förekommande arbetsuppgifter. Det kommer även att ingå arbetsuppgifter som ansvar för samarbetsajter och uppdatering av intranätet. Tjänsten är på heltid med start omgående. Du blir anställd som konsult via Placera Personal och har efter sex månader goda möjligheter att övergå till anställning hos företaget.
Publiceringsdatum2017-09-07KvalifikationerVi söker dig som har följande bakgrund
* Du har minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
* Du har erfarenhet av att leda och driva projekt
* Du har mycket goda datakunskaper främst i Word, Excel, PowerPoint samt Outlook
* Du talar och skriver engelska flytande, då det krävs i tjänsten
* Meriterande om du har erfarenhet av läkemedelsbranschen
Dina personliga egenskaperFör denna tjänst lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som är självständig, driven och noggrann. Du är flexibel inför nya arbetsuppgifter, tydlig i din kommunikation samt innehar en god samarbetsförmåga. Vidare är du prestigelös och ödmjuk gentemot ditt arbete samt kollegor och tar stort ansvar för ditt arbete.
Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Detta är en tjänst på 40h i veckan där du blir anställd som konsult via Placera Personal. Sex månaders konsultuppdrag med goda möjligheter till anställning hos kundföretaget efter sex månader.
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKlara Eidhagen 08-586 22 716
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Jobbnummer 3684411
Observera att sista ansökningsdag har passerat.