Administrativ assistent för personlig assistans

Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen / Ekonomiassistentjobb / Sandviken
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Sandviken, Ovanåker, Gävle, Hofors, Ockelbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen i Sandviken

Som medarbetare i Sandvikens kommun är du varje dag med och formar vår gemensamma framtid. I ditt arbete får du möjlighet att möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans bidrar vi till välfärd för Sandvikens 38 000 invånare.

I våra verksamheter arbetar 3000 personer inom 370 yrken. Vår vision är ett Sandviken där vi känner oss hemma och gör varandra bättre. Med ett brett utbud av kultur, idrott och upplevelser och med naturen inpå knuten är Sandviken en plats där det är enkelt att trivas.

Inom Omsorgsförvaltningen med ca 1200 medarbetare erbjuder vi ett meningsfullt och betydelsefullt arbete. Vår verksamhet består av omsorg om både äldre och funktionsnedsatta. Vår strävan är att omsorg skall bygga på samarbete mellan den enskilde, närstående och medarbetare.

Som administratör ingår du i verksamhetsområdet ordinärt boende och du har din arbetsplats på Läkarstigen i Sandviken. Där ingår du i en arbetsgrupp tillsammans med administrativ assistent samt enhetschefer.


Publiceringsdatum
2017-11-27

Arbetsuppgifter
Vi söker en Administrativ assistent till personlig assistans/LSS. Som administrativ assistent utgör du ett stöd för enhetscheferna gällande:
• Månadsuppföljningar
• Redovisning Försäkringskassan
• Fakturering
• Uppföljning privata utförare
• Förrådsbeställningar
• Utredningar av sjuklöner från privata utförare
• Schemaläggning i timecare planering
• Personalplanering (tillgängliga turer, introduktionsplanering, referenstagning)
• Administration kring den dagliga processen kring våra medarbetare och brukare.
• Övriga administrationsuppgifter


Kvalifikationer
Vi söker dig med lämplig utbildning och som har dokumenterad kunskap och erfarenhet av arbete inom administration. Det är meriterande med relevant högskoleutbildning samt kunskap och erfarenhet inom personlig assistans. God datavana i Timecare planering och pool, Office programmet och Procapita är meriterande.


ÖVRIGT
Sök tjänsten via Sandvikens kommuns hemsida. Gå in på Lediga tjänster, klicka på rubriken Administrativ assistent för personlig assistans och sök tjänsten via den digitala länken i annonsen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: 2018-02-01 Tillträde e.ö.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-11
Ange följande referens när du ansöker: 122-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Evon Nyberg evon.nyberg@sandviken.se 026-241329
Märith Hedblom marith.hedblom@sandviken.se 026-24 11 40

Företag
Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen

Adress
Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen
Odengatan 37
81180 SANDVIKEN

Kontorsadress
81180 Sandviken

Jobbnummer
3823600

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen: