Administrationskoordinator till spännande uppdrag i Bjuv

Logent AB / Administratörsjobb / Bjuv
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Bjuv, Åstorp, Helsingborg, Klippan, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Logent AB i Bjuv, Åstorp, Helsingborg, Klippan, Ängelholm eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-09-27

Om tjänsten
Har du ett brinnande intresse för människor, gillar att jobba mot uppsatta mål och har en inställning att ingenting är omöjligt? Vi söker en strukturerad administratör med intresse för rekrytering och planering till ett roligt och lärorikt långtidsuppdrag inom lagerproduktion i Bjuv!
Som administrationskoordinator kommer du att vara placerad på hos det aktuella företagets lager i Bjuv och vara lagerchefens högra hand när det gäller resursplaneringen och allt förekommande arbete med personaladministration för de anställda lagerarbetarna i produktionen. Du planerar tillsammans med lagerchefen behovet av personal framåt och sköter hela rekryteringsprocessen med annonsskrivning, urval, intervjuer, anställning/avtalsskrivning och introduktion.
Vidare arbetar du i system och i Excel med registrering, uppföljning och analys av utfört arbete mot de måltal som är uppsatta för verksamheten. Målet med tjänsten är att säkerställa en effektiv bemanning av arbetet i produktionen.
Tjänsten är placerad hos kundens lager i Bjuv och arbetet sker dagtid. Helgarbete förekommer, framför allt på lördagar. Du får din anställning hos Logent och blir en del av vårt fantastiska team i Malmöregionen.

Profil
Vi söker dig som arbetat minst en till två år i en roll med viss administration och planering, har du tidigare erfarenhet av lagerarbete och uppföljning av nyckeltal kommer du ha lätt att komma in i arbetet. Det som är viktigt är att du har ett intresse för människor, trivs i en roll med stort eget ansvar där det krävs förmåga att arbeta självständigt och även kunna planera arbetet framåt på ett strukturerat och effektivt sätt.
Som person är du social och utåtriktad, du är kommunikativ och tydlig och gillar att samarbeta med kollegor mot uppsatta mål. Du är ordningsam och strukturerad, gillar effektivitet och att lösa problem som dyker upp.

Om Logent
Logent är en heltäckande logistikpartner med nordisk bas och med globala nätverk. Vi har ett brett serviceutbud och skapar värde till våra kunder genom garanterade kostnads- och kvalitetsförbättringar. Våra tjänster omfattar Logistiktjänster (lager, tull och 4PL), Hamn och Kombiterminaler, Bemanning och Rekrytering samt Konsulttjänster. Detta gör att Logent från starten 2006 har vuxit till en omsättning på ca 1.5 mdr SEK och sysselsätter ca 3 000 personer.
www.logent.se

Om ansökan
Ta chansen och sök Skånes roligaste och mest lärorika jobb, företaget du kommer arbeta hos är i stark tillväxt i en spännande bransch där du ges möjligheten att arbeta med personalfrågor och bidra till verksamhetens goda resultat. Tillsättningen skall ske snarast, ansök därför gärna om tjänsten så snart du har tid och möjlighet. Vi behöver ditt CV och ett ansökningsbrev där du motiverar varför just du passar för rollen som bemanningskoordinator. Har du frågor kom tjänsten eller rekryteringsprocessen? Kontakta ansvarig distriktschef hos Logent, Anne von Blixen, på tel 072-161 48 66 eller anne.blixen@logent.se
Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Logent AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2942".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Logent AB (org.nr 556634-4429), http://www.logent.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Logent AB

Jobbnummer
4874980

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Logent AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Logent AB: