Adecco söker norsktalande kundservicemedarbetare
Adecco Sweden AB, Göteborg / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på
www.adecco.seNu söker vi en norsktalande kundservicemedarbetare vår uthyrningsverksamhet
Publiceringsdatum2010-10-06Dina arbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att handla om att hantera inkommande order via telefon, mail, internet och ditt ansvarsområde kommer att vara mot den norska marknaden men du kommer även avlasta övriga medarbetare i gruppen vid behov. Därtill kommer dina arbetsuppgifter att handla om att utveckla och systematiskt underhålla orderhanteringssystemet, det vill säga uppdatera, rensa och ta fram förbättringsförslag samt ta fram rapporter och annan information. Du kommer även att fungera som en lokal kontakt för moderbolaget gällande interna systemfrågor. Arbetstiderna är måndag ? torsdag kl 07:45 ? 16.30 och fredag 07.45-15.00, lunch 45 minuter. Övertid kan förekomma vid arbetstoppar.
ErfarenheterKrav är att du har erfarenhet av kundservice, kundkontakter och goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Meriterande är om du har norska som modersmål, god telefonvana och ett intresse för IT- system samt erfarenhet av arbete i AS 400. Dessutom är det meriterande om du tidigare arbetat i däckbranschen.
Dina personliga egenskaperDå tjänsten innebär mycket kundkontakt söker vi dig som har en god kommunikativ förmåga och känsla för service. Du har en god samarbetsförmåga, är lyhörd, hjälpsam och flexibel. Vidare söker vi dig som är strukturerad, ordningsam och noggrann då du kommer att arbeta med utveckling av orderhanteringssystemet. Du är även proaktiv, initiativrik och ser möjligheter till förbättringar. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi?
Du kommer att bli anställd som konsult på Adecco och uthyrd till vårt kundföretag för detta specifika uppdrag.
Så ansöker duDu är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida
www.adecco.se för att därefter ansöka.
Vid frågor rörande:
• det aktuella uppdraget och kunden vänligen kontakta konsultchef
Anna Eriksson på telefon 031 725 45 62.
• rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig
Therése Engström på telefon 031-725 45 09.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-10-21
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Göteborg
Götgatan 11
41105 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031- 725 45 00
Jobbnummer 747576
Observera att sista ansökningsdag har passerat.