Account Specialist
Randstad AB Interna projekt / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Interna projekt i Södertälje,
Stockholm,
Uppsala,
Västerås,
Ludvika eller i
hela Sverige Randstad expanderar och vi söker en Account Specialist / kontoansvarig konsultchef som vill bidra till att utveckla organisationen inom affärsområdet Randstad Inhouse Services. Vi hoppas att du vill ta chansen att gå vidare i karriären och att utvecklas i ett av världens största bemannings- och rekryteringsföretag!Randstadkoncernen har sitt säte i Holland och finns representerade i över 40 länder. I Sverige har vi kontor i bland annat Stockholm, Göteborg, Västerås och Malmö där vi erbjuder bemannings- och rekryteringstjänster till små och stora företag. Randstad Inhouse Services erbjuder kunden en skräddarsydd HR-process; från rekrytering, urval och introduktion till planering, ledning och uppföljning av våra konsulter utförd av Account Specialist.
Publiceringsdatum2012-07-04ArbetsuppgifterSom Account Specialist / kontoansvarig konsultchef är ditt främsta ansvarsområde att organisera den dagliga personalplaneringen hos vår uppdragsgivare. Du är operativt ansvarig för rekrytering, administration samt förberedelse och säkerställning av den dagliga bemanningen hos kunden. Vi förväntar oss även att du tillsammans med det svenska Inhouseteamet bidrar till en effektivare arbetsfördelning samt produktionsförbättringar.
Placering: Södertälje
Dina erfarenheter
För att lyckas i rollen som Account Specialist / kontoansvarig konsultchef ska du ha erfarenhet av att förvalta och utveckla kundrelationer, av att optimera affärsprocesser samt driva ett kontinuerligt förbättringsarbete. Tidigare arbete med personalansvar eller personalplanering är fördelaktigt. Det är även starkt meriterande med erfarenhet från processtyrd verksamhet och logistik. Har du tidigare arbetat inom bemanningsbranschen är även detta mycket intressant.
Lämplig utbildning är högskoleutbildning eller motsvarande.
B - körkort fordras och tillgång till egen bil är fördelaktigt.
Dina egenskaper
Du är en person som har ett affärsmannaskap med stark egen drivkraft. Som person är du självständig och proaktiv. Vi värdesätter hög servicekänsla och hög kommunikationsförmåga. Du sätter kunden i centrum, är strukturerad och flexibel samt har goda administrativa kunskaper.
Den här tjänsten ställer höga krav på dig, men är du rätt person kommer du i gengäld få mycket tillbaka. Randstad är ett öppet och välkomnande företag där du har stora utvecklingsmöjligheter både nationellt och internationellt. Vi premierar engagemang och entreprenörskap och hoppas att du vill vara i vår mission "Shaping the world of work".
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Intervjuer kommer att ske fortlöpande varför vi gärna ser din ansökan redan idag.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta HR account manager Thomas Jarl tel. 070 4317431 eller HR coordinator Linda Helling tel. 08-6939411.
Good to know you
Arbetstider och omfattningHeltid/Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-08-12
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktThomas Jarl
FöretagRandstad AB Interna projekt
AdressRandstad AB Interna projekt
Box 17193
10462 Stockholm
Jobbnummer 1286767
Observera att sista ansökningsdag har passerat.