Account Manager Till Sykes
Sykes Sweden AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Göteborg,
Kungsbacka,
Borås,
Gislaved,
Gnosjö eller i
hela Sverige SYKES specialiserar sig på att tillhandahålla flexibla, högkvalitativa outsourcinglösningar med betoning på inkommande teknisk support och kundservice. Huvudkontoret ligger i Tampa, Florida, med kundkontaktscenter över hela världen. Vi erbjuder våra tjänster via flera kommunikationskanaler som omfattar telefon, e-post, webb, chatt och sociala medier.
Vårt Göteborgskontor utökas ständigt och därför söker vi nu en resultatinriktad ledare med ansvar för vårt klientkonto Klarna. Om du vill utvecklas inom ett expansivt företag och drivs av att se dina medarbetare växa kan du vara rätt person för jobbet!
OM TJÄNSTEN
Som Account Manager på SYKES har du ett helhetsansvar för ditt konto.Teamledare kommer att rapportera direkt till dig och det är ditt ansvar att leda och utveckla dessa så att de kan nå sina mål och KPIer. Du kommer att rapportera till vår platschef, men även ha tät kontakt med vår klient Klarna. Du är även en viktigt del i vårt arbete för att kunna leverera en fantastisk kundupplevelse.
I dina dagliga arbetsuppgifter ingår bland annat:
• Rapportering av verksamhetens måluppfyllnad
• Främja en lärande och utvecklande kultur
• Förbättra våra kundservicenivåer
OM DIG
Vi tror att du är en ambitiös ledare med förmågan att motivera och inspirera dina medarbetare. Du lyfter blicken och ser hur ditt stabila ledarskap ger positiva effekter på din arbetsgrupp och andra runt dig.
Du är van att leda genom styrkebaserat ledarskap och duktig på att prioritera så att du möter högt uppsatta mål och deadlines i enighet med klientavtalet. Vår bransch är ombytlig, så därför är du bekväm med och motiveras av en arbetsplats med många snabba processer. För att lyckas med detta ser vi att du arbetar proaktivt, samt initerar och utför processer för kundens, medarbetarnas och företagets bästa.
FORMELLA KRAV
• Gymnasieutbildning, vidare utbildning eller arbetslivserfarenhet som anses likvärdig.
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Goda kunskaper i PC och MS Office
ERFARENHET
• Tidigare erfarenhet av ledarskap med goda referenser att leda och utveckla stora team
• Du har kunskaper inom arbetsrätt och är van att arbeta med rehabiliteringar.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Förutom engagerade kollegor och en dynamisk arbetsmiljö erbjuder vi dig:
• Friskvårdsbidrag
• Goda utvecklingsmöjligheter
ANSÖKNINGSPROCESS
Om ovan beskriver dig som person vill vi gärna höra från dig! Skicka ditt personliga brev samt CV till:
job_gothenburg@sykes.com, märk din ansökan med "AM SYKES". Sista ansökningsdag för denna tjänst är 2018-08-31, men intervjuer och urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.
Genom att skicka in din ansökan med tillhörande personuppgifter godkänner du att vi tar del av och lagrar dessa under tiden tjänsten är öppen för ansökan.
VILL DU VETA MER?
Om du har frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Stefan Stenbeck:
Stefan.stenbeck@sykes.com• 46 (0) 709 642 974
Publiceringsdatum2018-07-13Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-31
FöretagSykes Sweden AB
KontorsadressGötaverksgatan 8
Jobbnummer 4241011
Observera att sista ansökningsdag har passerat.