2nd line Support / Tekniker / IT-Tekniker till 21grams
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-06-13Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos 21grams.
Om företagetVill du arbeta i ett entreprenörsdrivet växande bolag så har du kommit rätt. 21grams är ett företag som levererar tjänster som effektiviserar och optimerar företags fysiska och digitala kommunikation. 21grams är ett av Sveriges snabbast växande företag inom digitalisering av faktureringsprocesser och producerar ungefär en tredjedel av alla e-fakturor till de svenska internetbankerna. Dessutom hanterar 21grams mjukvaror nästan vartannat fysiskt brev som skickas ut i Sverige. Du får säkert ett par brev, e-mail eller e-fakturor som passerat via 21grams varje vecka. Idag är vi ca 80 medarbetare i Sverige och sedan 2021 är företaget en del av den börsnoterade europeiska koncernen Unifiedpost Group.
21grams är ett företag med själ. Företaget har vuxit både genom organisk tillväxt och genom förvärv där flera av grundarna till de ursprungliga bolagen finns kvar inom företaget. Huvudkontoret ligger högst upp i Lumahuset i Hammarby sjöstad med utsikt både mot stad, sjö och skidbacke. En del medarbetare finns även på andra orter såsom Göteborg, Malmö, Falun, Köpenhamn och Oslo.
Dina arbetsuppgifterI rollen som 2nd line support ansvarar du för komplexa och avancerade ärenden parallellt med fokus på analys och utredning av filer och system. Du jobbar nära 1st line support vilka har hand om inkommande och utgående kontakter med 21grams kunder. Ni ansvarar tillsammans för att leverera en högklassig service till företagets kunder. Därtill har du ett dagligt ansvar att följa upp ärenden internt och hos partners så att ärenden löses enligt befintliga SLA. Du arbetar med användarsupport av den molnbaserade plattformen för dokumenthantering, Addoro. Vidare ser vi gärna sökande med en naturlig fallenhet för att kontinuerligt förbättra rutiner och processer då det är en viktig del i arbetet.
Du ingår i ett team på sju personer. Tjänsten passar dig som vill börja på ett företag där det finns goda utvecklingsmöjligheter och där det finns möjlighet att gradvis kombinera supportrollen med andra inom bolagets intressanta arbetsuppgifter.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Minst 2 års erfarenhet av en roll som teknisk support eller liknande
• Kunskap om enklare script-programmering
• Flytande i svenska och engelska
• Erfarenhet av faktureringsprocesser är meriterande
• Erfarenhet av filstandarder såsom XML, AFP, Peppol mm är meriterande
Meriterande kunskaper
• Tidigare förståelse och kunskap kring E-faktura Internetbank, B2B fakturering, digitala brevlådor, Swish, Vipps och PSD2-betalningar.
• Studerat en eftergymnasial utbildning inom IT.
För att lyckas i rollen som supportmedarbetare på 21Grams har du fallenhet för att samarbeta och koordinera såväl interna som externa resurser hos partners och leverantörer. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Därtill tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Vidare är du duktig på att planera och driva ditt arbete framåt. Du har en god analytisk förmåga och kan växla mellan att se till både detaljer och helheter. Slutligen är du prestigelös och förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Hammarby Sjöstad, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT support, supporttekniker, 2nd line, 21grams, heltid, stockholm, fakureringsprocesser, digitalisering, e-fakturor, tekniker, support, teknik, IT
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Julia Dahl
julia.dahl@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6736001
Observera att sista ansökningsdag har passerat.