2Complete söker kundservice-handläggare till Volkswagen Group
2Complete AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-09-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "2Complete söker kundservice-handläggare till Volkswagen Group" (publicerad 2016-10-10) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-09-08Om företaget"Volkswagen är den svenska generalagenten för Volkswagen, Skoda, Audi, SEAT, Volkswagen Transportbilar, Porsche och Europcar.
Vi importerar varumärkenas produkter. Tillsammans med de auktoriserade återförsäljarna och serviceparterna marknadsför vi varumärkena, deras produkter och tjänster i Sverige. Vi förvaltar och utvecklar en väl utspridd auktoriserad försäljnings- och eftermarknadsorganisation så att de levererar och efterlever tillverkarnas kvalitetskrav och garantier."
ArbetsuppgifterTillsammans med sju andra personer i arbetsgruppen kommer du att ta emot inkommande ärenden främst via telefon, mail, sociala medier samt från en ny kanallösning som är chat. Det förekommer också att det kommer in ärenden via post. Alla ärenden ska hanteras på ett snabbt och effektivt sätt med högsta servicetänk.
Inkommande kundärenden består av frågor främst kring mobila onlinetjänster till uppkopplade bilar men även Volkswagen Groups produkter, tjänster, lanseringar, garantier. Man kommer också hantera klagomål från kunder gällande produktkvalité, leveranstider och bemötande hos återförsäljare och servicepartners. Många frågor och klagomål är mycket kvalificerade och kräver daglig kontakt med fackavdelningar, återförsäljare och verkstäder inom Volkswagen Group.
ProfilVi tror att du är serviceinriktad och kan föra en positiv dialog med kund oberoende av vad ärendet gäller. Då du kommer att ha mycket kundkontakt lägger man stor vikt vid din kommunikationsförmåga i både tal och skrift. Du tar ansvar för dina uppgifter och kan själv strukturera ditt arbete för att driva ärenden vidare. Du kan snabbt anpassa dig till aktuella omständigheter och är lyhörd inför kundens behov. I ditt dagliga arbete faller det sig naturligt att du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt.
Du talar och skriver flytande svenska samt har goda kunskaper i engelska. Det är meriterande med kunskaper i tyska.
Du besitter goda datakunskaper och om du har erfarenhet av ärendehanteringssystem är det ett plus.
Vi ser gärna att du har tekniskt intresse och är van att använda sociala medier
Detta är en bemanning vilket betyder att du kommer vara anställd hos 2complete, men arbeta hos vår kund. Start omgående.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Caroline Lüning på telefon 0733 84 58 48 alt.
caroline@2complete.seOm 2Complete
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-23
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 686
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Lüning 08 445 43 44
Företag2Complete AB
Adress2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm
KontorsadressSveavägen 33, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3036798
Observera att sista ansökningsdag har passerat.