1st line support / Service Desk / Supporttekniker till 24 Soluti
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-11-20Företaget24 Solutions är ett företag som arbetar med IT-säkerhet och Compliance. De erbjuder kunder skräddarsydda infrastrukturlösningar och är PCI DSS-certifierade för att säkerställa att deras kunder uppnår krav och säkerhetsstandarder för kreditkortssystem. 24 Solutions hjälper företag som hanterar kreditkortsuppgifter och personlig data att skydda sig mot stöld, bedrägerier och intrång. De sköter drift av säkra nätverk och servrar, fysiska som molnbaserade samt är en central kontaktpunkt för kunders compliance-behov under hela livscykeln, allt från certifiering till leverans av tjänster.
24 Solutions erbjuder möjligheter till kompetensutveckling, goda karriärmöjligheter samt 20 st stöttande och prestigelösa kollegor som delar med sig av sina kunskaper. Kontoret är beläget i nya och fina lokaler i Sickla.
Dina arbetsuppgifterSom servicedeskmedarbetare sitter du i ett team om tre personer, men tillhör en större driftorganisation på 14 personer. Du tillsammans med ditt team är kundens huvudsakliga kontakt när det kommer till teknisk support. Dina ansvarsområden sträcker sig allt från supportsamtal och standardbeställningar till kritiska incidenter. Exempel på arbetsuppgifter är serveradministration, Active directory, ta ut loggar, omstart av servrar samt enklare felsökning i nätverk. Du tar även in information från kunders tekniker som sedan eskaleras till 2nd line support för vidare utredning. 24 Solutions använder sig av ärendehanteringssystemet ServiceNow.
Kvalifikationer• Erfarenhet av IT-support eller liknande
• Grundläggande kunskaper inom nätverk och felsökning i nätverk
• Genuint tekniskt intresse
• Flytande svenska och engelska i tal och skift
Viktigast i rollen är att du har viljan och drivet att utveckla och bygga på dina kunskaper. Du är även kommunikativ och bidrar till en kultur där man delar med sig av sina erfarenheter och kunskaper. Du trivs med att hjälpa dina kollegor och är inte rädd för att fråga om hjälp om du har kört fast. Vidare trivs du med att arbeta lösningsorienterat och är noga med att dokumentera det arbete du utfört. Därtill är du även såklart en person som alltid sätter kunden i fokus.
Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet i urvalsprocessen.
Övrig information:
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='
https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: servicedesk, 1st line, first line, support, felsökning, nätverk, linux, server, IT, service, teknisk kundtjänst, teknik, junior, supporttekniker, tekniker, drift, system, routing, VPN, stockholm, sickla,
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartin Lotsander
martin.lotsander@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4466876
Observera att sista ansökningsdag har passerat.