Work Force Manager till Webhelp Nordic

Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-06-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Work Force Manager till Webhelp Nordic" (publicerad 2018-01-10) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Stockholm, Solna, Upplands Väsby, Norrköping, Linköping eller i hela Sverige

Vi söker en analytisk och affärsmässig Work Force Manager till vårt kontor i Stockholm. Ditt uppdrag är att driva och utveckla samtliga processer inom bemanningsplaneringen. Som Work Force Manager tar du ett strategiskt ansvar där fokus ligger på analys- och förändringsarbete. Vi söker dig som aktivt kan bidra till förbättringar utifrån ett bemanningsperspektiv och komma med lösningar.

Som Work Force Manager kommer du att:

• Koordinera bemanningen utifrån arbetsrättsliga och kollektivavtalsstyrda parametrar
• Prognostisera och optimera bemanningsplaneringen utifrån stora mängder data
• Analysera samt utveckla processer och arbetssätt
• Ha en nära och kontinuerlig kontakt med produktionsledning och kund.

Publiceringsdatum
2017-06-30

Kvalifikationer
Vi tror att du kommer från en motsvarande roll från en bransch med en hög grad av logistik och planering. Du har mycket god förståelse för den komplexitet och de utmaningar som följer med planering och optimering av bemanning. Du är inte främmande för systemtekniska lösningar och har antagligen arbetat med ovanstående uppgifter inom kundservice, teknisk support, backoffice, transport eller liknande tidigare. Du kommunicerar väl på svenska såväl som på engelska. Universitetsutbildning inom ekonomi, statistik, arbetsrätt eller logistik är meriterande.

Som person är du analytisk, kvalitetsmedveten och driven. Du har ett affärstänk som genomsyrar hela ditt arbetssätt och du har lätt för att ta beslut och dra slutsatser. Vidare är du ambitiös och trivs med många kontaktytor i ditt arbete.

Om Webhelp Nordic

Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Ni hittar oss i 26 länder med 35.000 medarbetare. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.

Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!

Webhelps Värdeord

Webhelps Värdeord Webhelps värdeord är: Integrity, commitment, unity, recognition, WOW Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Om jobbet

Region
Stockholm

Arbetstid / Varaktighet

Anställningsformen är tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

Startdatum: Snarast möjligt

Arbetstid: Förtroendearbetstid

Lön / Förmåner

Fast lön enligt överenskommelse
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag

Varaktighet, arbetstid
Förtroendearbetstid Tillsvidareanställning på 100 %

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Filippa Larsson filippa.larsson@nordic.webhelp.com

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Solna Torg 3 Box 4006
16904 Solna

Kontorsadress
Solna Torg 3 Box 4006

Jobbnummer
3584548

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: