Wiraya söker en Leverans & Support administratör
Wiraya Solutions AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wiraya Solutions AB i Stockholm,
Luleå eller i
hela Sverige Idag förväntar vi som konsumenter oss att företag vi har en relation med ständigt uppdaterar oss med information som berör oss och ger relevanta erbjudanden. Wiraya gör det möjligt, vi hjälper några av Sveriges starkaste varumärken att kommunicera med sina kunder via vår avancerade teknik för automatiska samtal och SMS. Vi behöver nu din hjälp att skapa extraordinärt nöjda kunder genom att överträffa deras förväntan inom leverans och support.
Du är noggrann och förstår att arbeta systematiskt
Som Leverans & Support administratör kommer du att arbeta tätt ihop med våra olika säljare, tekniker och framförallt kunder. Du fungerar som spindeln i nätet och säkerställer att de samtal- och SMS aktiviteter som våra kunder beställer levereras enligt utlovad plan. Du kommer arbeta med administration och planeringen samtidigt som du sköter den löpande supportkontakten och löser problem. Du loggar leveranser, följer upp beställningar, upprättar status- och arbetslistor och ser till att tidplaner hålls. Det betyder att du arbetar med mycket kundkontakt och operativt direkt i våra olika tekniska system.
Du ser sambandet mellan din prestation för nöjda kunder och bolagets ökade försäljning
Du besitter den unika kombinationen hög social kompetens, stort lösningsfokus och snabb teknisk förståelse. Att du har någon form av utbildning förutsätter vi, men det är din känsla för service och administration som värderas högst. Vi fokuserar mer på det än på antal år på arbetsmarknaden. Det är viktigt att du bemästrar Officepaketet, i synnerhet Excel eftersom detta, tillsammans med vårt system, är ett livsavgörande verktyg i stor del leveransen.
Du är en social doer som inte är rädd för att arbeta hårt
Vi vill ha dig som vill ge service och har som ambition att alltid leverera på topp. Du har möjlighet att tillföra positivitet, ett strukturerat arbetssätt och älskar ordning och reda. Ditt arbetstempo kommer att vara högt, därför behöver du vara stresstålig, strukturerad och flexibel. Du måste också kunna prioritera och välja rätt uppgifter att fokusera på. Kommunikation är centralt i rollen, du har därför mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska, både tal som i skrift.
Tillsammans med dig tänker vi fortsätta vår tillväxt och hjälpa flera stora bolag med deras kundkommunikation. Wiraya erbjuder dig ett arbete i ljusa, fräscha och centralt belägna lokaler på Östermalm. Här jobbar ett härligt gäng med stort intresse för verksamheten och vi är alla stolta över att tillhöra ett framgångsrikt företag med väldigt nöjda kunder!
För mer information:
oskar@wiraya.com• 46 (0)735 11 11 18
jobb@wiraya.comPubliceringsdatum2014-09-09Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-09-30
Ansökan kan skickas till e-postadress:
lena@wiraya.comKontaktLena Kjellqvist 08-51959100 (Vxl) 0735210516
lena@wiraya.comFöretagWIRAYA SOLUTIONS AB
AdressWIRAYA SOLUTIONS AB
11447 STOCKHOLM
KontorsadressLinnegatan 9-11
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-5199100
E-postadress:
info@wiraya.com Jobbnummer 1991288
Observera att sista ansökningsdag har passerat.