Vill du vidareutvecklas inom ordermottagning?
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Då har vi på Adecco Office & HR ett kortare uppdrag till dig inom orderplanering hos en av våra kunder i Rosersberg!
Publiceringsdatum2011-02-23Dina arbetsuppgifterOrderplanering! Arbetet innebär att planera och organisera orderflödet samt skapa fakturaunderlag utifrån orderunderlag.
Du som är snabblärd, noggrann och serviceinriktad har nu en utmärkt chans att utvecklas snabbt inom ordermottagning på detta konsultuppdrag som pågår under ca 2-4 månader. Du får många nya erfarenheter i ryggsäcken som du kan ta med dig när du går vidare till nästa utmaning. Kontakten med många av kunderna sker på engelska via telefon därför är det viktigt att du inte är rädd för att använda dina engelskakunskaper. Excel är ett av de viktigaste arbetsverktygen och det är därför viktigt att du har goda kunskaper inom området.
Dina personliga egenskaperVi ser dig som en noggrann, flexibel, snabblärd men även mycket serviceinriktad person som har viss erfarenhet från ordermottagning och logistik.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.
Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård.
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån eller genom att klicka på länken nedan:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1284949Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på tel: 08-598 981 54 eller
cilla.orban@adecco.seVälkommen att söka!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 858140
Observera att sista ansökningsdag har passerat.