Vill du vara med och supporta en prisbelönad svensk IT-innovatio

Quinyx FlexForce / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Quinyx FlexForce i Stockholm

Quinyx Swift är ett webbaserat personalhanteringssystem speciellt anpassat för verksamheter med många deltidsanställda. Våra kunder finns främst inom restaurang, hotell och detaljhandel. Vår första kund var McDonald's som snabbt tog oss utanför Sveriges gränser. Nu vill vi växa ännu snabbare, både i Sverige och utomlands och behöver därför din hjälp för att hjälpa våra kunder och partners!
Starka kundreferenser och en konkurrenskraftig teknisk lösning gör att vi ser en enorm potential i vår affärsidé, och vi behöver nu en ambitiös och duktig medarbetare inom support. Vi rekommenderar dig att besöka swift.quinyx.com för att titta närmare på produkten. Bland annat har Quinyx FlexForce utsetts till årets innovation 2007 av GSEA i Chicago.
Organisationen är fortfarande ung men växer snabbt, och vi är nu 20 medarbetare i Stockholm. Sedan oktober 2007 är vi en del av UCMS group som har en bredare produktportfölj och sysselsätter över 350 personer runtom i Europa. Vårt kontor ligger vid Karlaplan i centrala Stockholm.
Ditt uppdrag kommer mer specifikt att innebära:
• Telefonsupport som kommer att användas av:
o Kunder i tio länder
o Säljpersonal i sju länder
o Partners i fem länder
• Utveckla branschmallar som finns tillgängliga för nya kunder på webbtjänsten.
• Hantera och lägga upp demokonton till potentiella kunder.
• Arbeta med förbättringsarbete kring exempelvis med supportupplägg, informationsprocesser samt tekniska och administrativa lösningar.
Tjänsten kommer att kräva mycket interaktion med engelsktalande kollegor. Bra engelskakunskaper är därför ett krav.
Beroende på din bakgrund och intressen kan tjänsten komma att utvecklas till något som passar just dig och där du kan bidra till företaget.
Vi förutsätter att du
• Har goda kunskaper i svenska och engelska
• Har mycket goda kunskaper i Word, PowerPoint och Excel
• Har möjlighet och vilja att lägga ned mycket tid och energi på ditt arbete
• 1-2 år erfarenhet med supporthantering
Vi söker dig
• Som gillar att ta eget ansvar
• Som gillar att planera och driva egna projekt
• Som gillar och har ett intresse för entreprenörskap
• Som gillar att arbeta hårt och noggrant
Vi är extra intresserad av dig
• Som har arbetat med support av IT-lösningar tidigare
• Som har hört talas om begreppen Software-on-Demand och Software-as-a-Service
• Som har förmåga och vilja att anta stora utmaningar
Granskning av ansökningar och kandidater sker löpande under processen.
Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2010-10-22

Kontaktperson för detta jobb
Johanna Petersson, johanna.petersson@quinyx.com 08 611 50 20

Arbetstider och omfattning
Heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-11-07
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Johanna Petersson

Företag
Quinyx FlexForce

Adress
Quinyx FlexForce
Danderydsgatan 28
11426 Stockholm

Jobbnummer
760447

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Quinyx FlexForce

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Quinyx FlexForce: