Vill du vara med och göra skillnad på Sveriges arbetsplatser?

Clarify AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clarify AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Sollentuna eller i hela Sverige

Vi på Great Place to Work växer och nu söker vi dig som säljande konsult till vårt härliga och engagerade team som idag sitter i trevliga lokaler på Kungsgatan. För oss är det viktigt att ha roligt på jobbet och den sociala samhörigheten hos oss skapar ett starkt samarbete i kombination med prestigelöshet som genomsyrar hela bolaget.

Great Place to Work säljer främst medarbetarundersökningar och workshops där du kommer att arbeta med hela kedjan. Du kommer att sitta med allt från inledande kundkontakt, försäljning mot nya och befintliga kunder samt definition av kundbehov, analys, presentation och workshops för dessa. Det ligger på ditt ansvar att bygga relationer och nätverk med beslutsfattare samt driva strategisk/taktisk kundplanering. Great Place to Work arrangerar också seminarier för kunderna som ett led i kundarbetet, där du också kommer ha en central roll tillsammans med dina kollegor. Rollen innebär även resor inom Sverige.

Publiceringsdatum
2017-08-03

Kvalifikationer
Du har ett brinnande intresse inom områden som t ex. rekrytering, utbildning, undersökning, HR-området eller dylikt. Även om du inte har en lång arbetslivserfarenhet har du landat i att du trivs i en säljande konsultroll, där du får möjligheten att vara med och driva kundarbete från försäljning till genomförande av projekt.

Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper! Som person är du orädd, initiativtagande, handlingskraftig och självgående. Då konsultrollen innebär ett coachande och lärande förhållningssätt gentemot kunder är det viktigt att du är pedagogisk och kan förklara saker på ett lättförståeligt sätt. Du har ett unikt sätt att inge förtroende, har en mycket god social förmåga samt stor vana att bygga relationer. Vidare har du en förmåga att strukturera upp ditt arbete och driva processer framåt, analysera och formulera slutsatser samt har ett smidigt förhållningssätt. Många beskriver dig som en person med en mycket positiv grundställning och att du är en prestigelös lagspelare.

Din ansökan

Vi som samarbetar med Great Place to Work i denna rekrytering är Clarify. Vi ser fram emot din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Har du frågor om tjänsten kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Patricia Jerring på 0704-19 99 04. Välkommen in med din ansökan!

Om Great Place to Work

Great Place to Work® är ett internationellt organisationsutvecklingsföretag som grundades 1992 i San Fransisco. Great Place to Work®. Vi mäter och utvecklar arbetsplatskultur för alla typer av företag och organisationer. Företaget är verksamt i 54 länder i hela världen och har cirka 600 anställda. Kunderna är dels stora internationella företag, dels nationella eller lokala företag och organisationer. I Sverige är vi 14 medarbetare och sitter i trivsamma lokaler på Kungsgatan. Mer information finns på: www.greatplacetowork.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-06
Ange följande referens när du ansöker: clarify154
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Clarify AB

Adress
Clarify AB
Box 22216
10422 Stockholm

Kontorsadress
Box 22216

Jobbnummer
3626428

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Clarify AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clarify AB: