Vill du utvecklas i rollen som junior supporttekniker?

Framtiden i Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en person som drivs av att leverera världsklass service och Microsoft 365 är din grej? Nu söker vi en ny talang med stort IT-intresse till rollen som junior supporttekniker? Stämmer detta in på dig? Skicka din ansökan redan idag?

Publiceringsdatum
2022-11-28

Arbetsuppgifter
Som junior supporttekniker kommer du att arbeta tillsammans med fem härliga kollegor från supportteamet. Dina dagliga arbetsuppgifter består huvudsakligen av att hantera inkommande supportärenden via företagets ärendesystem, felsökning och identifiering av kunders problem och bistå med tekniskt kunnande. Du kommer dessutom att lösa inkommande ärenden via ärendehanteringssystemet såsom behörigheter, licenser, mailadresser m.m samt vara med och utveckla interna supportmiljö. Arbetet utförs framförallt i Windows-miljö. En gedigen introduktion erbjuds på plats.

DEN VI SÖKER

Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, kvalitetsmedveten och analytisk. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom first line support, problemlösning och kundärenden, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Dina framtida kollegor har alla ett stort intresse för att ta fram innovativa lösningar på komplexa IT-relaterade problem och det är givetvis ett stort plus om du delar den passionen.

Din personlighet kommer att vara avgörande men för att lyckas i rollen ser vi gärna till att du har:

• Stort IT-intresse
• Erfarenhet av Microsoift 365 plattformen
• Flytande svenska och engelska
Det är meriterande om du har:

• Arbetat med ATP (Advanced Threat Protection), System Power Automate, Power applikationer
• Arbetat med Teams- eller SharePointadmin

VÅR KUND

Vår kund är ett företag inom IT-konsultbranschen som grundades 1998 och erbjuder tjänster inom konsultation, support och kostnadskontroll. Deras mission är att leverera IT som är enkel att förstå och använda.

OM FRAMTIDEN

Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du att bli direktanställd hos kundföretaget.

REKRYTERINGSPROCESS

• CV-granskning utifrån skallkrav och meriterande
• Telefonavstämning med Framtiden
• Kompetensbaserad intervju med Framtiden
• Slutintervjuer med kund

VILLKOR

Ort: Stockholm
Start: Enligt överenskommelse
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: Heltid

Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ZR_47198_JOB".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142), http://www.framtiden.com

Arbetsplats
Framtiden AB

Kontakt
Denitsa Zheleva
denitsa.zheleva@framtiden.com

Jobbnummer
7211884

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: