Vill du utveckla framtidens apotek?

LloydsApotek / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos LloydsApotek i Stockholm, Sollentuna, Upplands Väsby, Strängnäs, Uppsala eller i hela Sverige

LloydsApotek öppnade sitt första svenska apotek i Eskilstuna i februari 2010 under det tidigare namnet DocMorris. I augusti 2015 har LloydsApotek 80 apotek fördelade på ett 40-tal orter över hela Sverige. LloydsApotek växer och expanderar med e-handel för receptbelagda läkemedel. LloydsApotek vill på ett passionerat och effektivt sätt erbjuda meningsfulla och innovativa apotekstjänster som inspirerar människor till ett mer positivt liv. Hos LloydsApotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som kan recept och är experter inom hud och värk.
LloydsApotek drivs av Admenta Sweden AB som ägs av Celesio Group, ett av de ledande internationella tjänsteföretagen inom läkemedels-, apoteks- och hälsovårdsområdet. Koncernen är verksam i 14 länder runt om i världen och sysselsätter cirka 39 000 människor. Amerikanska McKesson Corporation är huvudägare i Celesio med ett innehav av mer än 75 procent av aktierna.

Nu söker vi en kategoriassistent till vår försäljning- och marknadsavdelning på Servicekontoret i centrala Stockholm. Tjänsten är ett vikariat med start 15 augusti 2016 till och med 1 september 2017.

Publiceringsdatum
2016-05-12

Dina arbetsuppgifter
Exempel på arbetsuppgifter som ingår i din roll som kategoriassistent är att ansvara för att artikelinformationen är korrekt samt att masterdata uppdateras. Även se till att prisinformationen är rätt i systemen, hantera prislistor och löpande besvara artikel- och prisfrågor till kunder och apotek. Du kommer även ansvara för kampanjprocessen: allt från tidsplan, priser, information till uppföljning. I din roll ingår även att informera apoteken om kampanjerna och uppdatera intranätet

Kvalifikationer
Du har gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot ekonomi. Har du högre utbildning ses det som meriterande. Du har vana att arbeta i affärssystem och har mycket goda kunskaper i officepaketet, i synnerhet excel. Vi ser gärna att du har 1-3 års erfarenhet av liknande arbete samt är bra på att uttrycka dig i tal och skrift

Dina egenskaper
Som person är du snabblärd, självgående och systematisk i ditt sätt att arbeta. Du gillar ordning och reda och är noggrann. Du tar gärna eget ansvar och egna initiativ samt deltar aktivt i förändringsarbete med att effektivisera processer och rutiner. Du är van att arbeta i högt tempo samt har hög servicegrad

Vi erbjuder:
Hos oss på LloydsApotek får du möjligheten att vara med på den spännande resa det innebär att bygga en apotekskedja från grunden. Vår organisation präglas av korta beslutsvägar som ger dig som medarbetare en möjlighet att påverka och att utvecklas.

Vi tar gärna emot din ansökan snarast, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Senior Category Manager Ulrika Asplund på mailadress: ulrika.asplund@lloydsapotek.se

Välkommen till ett apotek som vågar tänka nytt!

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Visstid > 6 månader.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-23
Ange följande referens när du ansöker: 3075349130
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ulrika Asplund, Senior Category Manager

Företag
LloydsApotek

Adress
LloydsApotek
Box 38152
10224 Stockholm

Kontorsadress
Rosenlundsgatan 54, 10064 Stockholm

Jobbnummer
2840411

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från LloydsApotek

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos LloydsApotek: