Vill du arbeta som operativt ansvarig?

Maxkompetens Växjö / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Växjö i Stockholm, Norrköping, Linköping, Tranås, Oskarshamn eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2011-06-08

Arbetsuppgifter
Vår kund söker omgående dig som vill vara spindeln i nätet på ett starkt utvecklande företag inom finansiella tjänster. Detta är en roll där du ska rapportera direkt till projektledare och chefer. Du ska vara en del av ett operativt projektteam som vårdar nya produkter och samarbetar med nära partners.
Teamet du kommer att ingå i ska sköta och hantera nya produkter och förfaranden. Informationen ska sedan övergå till operations gruppen i London. Du ska också stödja Londons verksamhet vid behov och tillhanda bistånd på alla svåra frågor som kan uppstå.
Vår kunds arbetsstruktur handlar om bankmiljön så därför är erfarenhet av finansiella tjänster väldigt meriterande.
Arbetssammanfattning:
• Daglig avstämning av alla viktiga produkter.
• Regelbundna samtal med London för att hjälpa till vid möjligheter att förena nya partner/partners.
• Bistå med förfrågningar.
• Samverkan med andra avdelningar och team för att utveckla processer.
• Att utveckla skriftliga rutiner och operativa manualer för respektive produkt.

Profil
Som sökande ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta inom sektorn för finansiella tjänster. Du bör ha erfarenhet av operativt arbete i bank- och betalningssystem. Som person ska du vara en god lagspelare med förmåga att arbeta utan tillsyn och på eget initiativ.
Vidare söker vi dig som uppvisar följande personliga egenskaper:
• Väl organiserad
• God kommunikatör
• Kunna arbeta och behålla lugnet i stressade situationer
• Du har analytisk förmåga och kan vara proaktiv.
• Du vill utveckla nya färdigheter
• Entusiastisk
• Förmåga att hantera förändringar
• Flytande i engelska
Resor till och från vår kunds kontor i Växjö och London kommer att förekomma varje månad.
Start: Vid överenskommelse.
Arbetstid: 09.00 - 17.30
Ansökan: För att söka tjänsten måste du vara inlagd i vår databas, www.maxkompetens.se
Tryck på "skicka anmälan" och följ instruktionerna.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Madeleine Göransson, Bemanningsassistent, 0733-20 56 36, madeleine.goransson@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens Växjö

Adress
Maxkompetens Växjö
35196 VÄXJÖ

Kontorsadress
FRAMTIDSVÄGEN 12 A
VÄXJÖ

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0470-723388

Jobbnummer
956312

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Växjö

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Växjö: