Vill du arbeta med leveransbevakn. och säljstöd!
Maxkompetens Växjö / Inköpar- och marknadsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Växjö i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Tingsryd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2011-02-08ArbetsuppgifterTill vår uthyrningsverksamhet i Växjö söker vi omgående två personer som skall arbeta med orderhantering, leveransbevakning och säljstöd. I tjänsten ingår även kalkylering, fakturering, enklare inköp och lageradministration.
Du kommer att ha ett visst eget kundansvar och arbeta med både självständiga och teamrelaterade arbetsuppgifter. Vidare fungerar du som en back-officefunktion och arbetar nära säljavdelningen. Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan!
ProfilVi söker dig som har ekonomiutbildning på minst högskole- eller universitetsnivå. Du har minst något eller ett par års erfarenhet inom administration eller säljstöd. Vi ser gärna att du är en van datoranvändare och har lätt för att arbeta i Officepaketet.
Som person är du noggrann, kommunikativ och stresstålig. Du är duktig på att arbeta självständigt och tar gärna egna initiativ. Utöver detta är du social och positiv samt talar och skriver engelska obehindrat. SAP-kunskaper och teknikintresse är klart meriterande.
Start: Omgående.
Arbetstid: Heltid minst 9 månader med möjlighet till förlängning.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-02-28
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktRebecca Moberg, Key Account Manager, 0705461222,
rebecca.moberg@maxkompetens.seFöretagMaxkompetens Växjö
AdressMaxkompetens Växjö
35196 VÄXJÖ
KontorsadressFRAMTIDSVÄGEN 12 A
VÄXJÖ
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0470-723388
Jobbnummer 845346
Observera att sista ansökningsdag har passerat.