Vill du arbeta med 1st line Support i ett framgångsrikt och expa
Manpower Professional / Kontorsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Professional i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Filipstad eller i
hela Sverige Palette är med sin egen produkt Baltzar Business Arena marknadsledande i Norden på elektronisk fakturahantering. De arbetar med processen â€från beställning till betalning†och har mer än 600 kunder i 33 länder. Idag har Palette ca 60 anställda vid kontoren i Stockholm (Forum Nacka), Eskilstuna, Göteborg och Malmö.
Bakom Palettes framgångar ligger deras engagerade medarbetare som ständigt utvecklar produkten i samarbete med kunderna. Palettes satsning, både i Sverige och internationellt fortsätter och därför söker vi dig som är beredd på nya utmaningar. Hos Palette får du arbeta i ett företag som har högt i tak och korta beslutsvägar. Deras klimat är positivt och prestigelöst.
Läs mer på
www.palette.sePubliceringsdatum2009-08-13Dina arbetsuppgifterDu kommer självständigt att arbeta i Palettes 1st line support och ansvarar för Palettes ServiceDesk. Arbetetsuppgifterna innebär att registrera och prioritera ärenden som inkommer från Palettes kunder och partner via telefon och e-post samt att följa upp ärenden och återkoppla mot kunden. Du löser själv de problem du kan hantera och skickar vidare ärenden till 2nd line vid behov. Ditt ansvarar blir att ge 2nd line information och förutsättningar för att kunna hjälpa kunden, att vara behjälplig vid uppkoppling mot företagets växelslinga och dessutom att utöfra andra lättare kontorsgöromål vid behov.
Tjänsten medför arbete i en mycket omväxlande, inspirerande miljö med mycket interna och externa kontakter.
Vem är du?
Du kommer att fungera som företagets ansikte utåt vilket ställer stora krav på din förmåga att kommunicera på ett professionellt sätt. Arbetet kräver att du är driven, initiativrik och ansvarstagande. Eftersom du kommer att arbeta mycket i grupp med andra människor är det viktigt att du har ett trevligt sätt och har lätt att skapa relationer på arbetsplatsen.
Du skall ha erfarenhet av tidgare arbete i en supportfunktion och helst ha kunskaper inom Microsofts produkter och miljöer samt erfarenhet och förståelse för ekonomisystem.
Det är viktigt att du är en duktig administratör samt att du är en god datoranvändare, framför allt inom MS Office, Outlook och internet. Du måste behärska engelska i tal och skrift samt gärna ytterligare språk.
Som person ska du vara serviceminded, ansvarsfull, proaktiv och har ett eget inre driv. Du är även social, har en positiv syn på livet och tycka att det är roligt med service. Du trivs med att vara behjälplig genom att hugga i när det krävs och inte vara rädd för att ta på dig nya arbetsuppgifter.
Övrig information
Anställningen är tillsvidare och på heltid. Du har en fast arbetstid, dagtid 8-17. Tjänsten är placerad i Nacka (Nacka Forum).
Kontaktperson för detta jobbI denna rekrytering samarbetar vi med Manpower. Du söker tjänsten via Manpowers hemsida. För ytterligare information om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Catharina Kallmert, 08-452 33 32 (fr.o.m. torsdag den 13 augusti) alternativt via e-post:
ckl@manpower.seVänligen ansök snarast, vi arbetar med löpande urval vilket kan innebära att tjänsten tillsätts innan ansökningstiden löper ut.
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-08-31
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktCatharina Kallmert
FöretagManpower Professional
AdressManpower Professional
Jobbnummer 490043
Observera att sista ansökningsdag har passerat.