Vi söker sommarvikarier till vår Kundtjänst
TeliaSonera TeliaSonera / Säljarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TeliaSonera TeliaSonera i Sundsvall,
Stockholm,
Haninge,
Göteborg eller i
hela Sverige Affärsområde Mobilitetstjänster ansvarar för alla massmarknadstjänster till konsument och företag som baserar sig på ett mobilt kundbeteende både med mobiltelefon och bärbara datorer.
I vår Säljkundtjänstkommer du att besvara inkommande telefonsamtal från Telias kunder och lyssna på deras behov. Du ska beskriva och sälja Telias produkter och tjänster samt argumentera deras fördelar. Din uppgift blir att etablera goda kundkontakter och arbeta aktivt med merförsäljning på inkommande samtal. Du kommer även att hantera lättare reklamationer. Till din hjälp har du olika stödsystem där du hämtar information.
Anställningen börjar med 4 veckors utbildning/träning.
I vår Multimediakundtjänstkommer du att arbeta med support, ge kom igång hjälp samt ta emot felanmälan av Telias Mobila produkter och tjänster samt arbete med merförsälning. Du kommer att besvara inkommande telefonsamtal från Telias kunder och lyssna av deras behov samt föreslå lösningar. Din uppgift blir att etablera goda kundkontakter och ge support, information, rådgivning och service. Du kommer även att hantera lättare reklamationer.
Anställningen börjar med 3 veckors utbildning/träning
Din kompetens och erfarenhet
• Du har minst 3-års gymnasiekompetens eller motsvarande.
• Gärna tidigare erfarenhet av försäljning, kundkontakter och telefonvana
• Du har en god förmåga att kommunicera både på svenska och också engelska, ytterligare språkkunskaper är meriterande.
• God datavana är ett krav.
• För arbetet på multimediatjänsten måste du ha en bra grundkompetens inom PC och Mobil Data samt ett gediget intresse för mobila datatjänster
Vem är du?
• Du är en positiv och ansvarstagande person som har stor känsla för service
• Du trivs med att prata med kunder via telefon
• Du skapar goda relationer och tycker om att sälja och lösa kundens problem
• Du har god förmåga att informera och lära ut på ett lättförståeligt sätt samt att under pågående samtal arbeta med stödsystem
• Du trivs i ett högt tempo.
Arbetstider
Vi har öppet årets alla dagar, vilket innebär både helg- och kvällsarbete med schemaläggning.
Du måste kunna arbeta sammanhängande under perioden 24 maj till och med 19 augusti på säljkundtjänsten och mellan 31 maj och 19 augusti på multimediatjänsten.
Urvalet sker löpande, så vi vill ha din ansökan snarast.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2010-03-18Arbetstider och omfattningSommarvikariat 24 maj -15 augusti 20010
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-03-26
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagTeliaSonera TeliaSonera
AdressTeliaSonera TeliaSonera
12386 Farsta
Jobbnummer 609795
Observera att sista ansökningsdag har passerat.