Vi söker serviceinriktade kundtjänstmedarbetare till Färdtjänst!
Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Linköping
2017-12-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker serviceinriktade kundtjänstmedarbetare till Färdtjänst!" (publicerad 2017-12-28) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Linköping,
Norrköping,
Solna,
Stockholm,
Borås eller i
hela Sverige Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Vill du arbeta i ett team med härlig anda, energi och kamratskap? Vårt kontor i Linköping söker nu efter fler drivna, strukturerade och professionella medarbetare till en utav våra uppdragsgivare: Färdtjänst.
Publiceringsdatum2017-12-11Dina arbetsuppgifterFärdtjänst kundservice är en del inom Stockholms särskilda kollektivtrafik. Tillsammans med kollegorna i ditt team i Linköping ska du ge bästa tänkbara service till färdtjänstens resenärer. Som kundtjänstmedarbetare på färdtjänsten svarar du på frågor som berör trafiken och tillstånd m.m. Du arbetar främst med telefon och mail men även en del administration kan förekomma. Du ska alltid på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".
ProfilVi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.
Vi erbjuder dig:
• En möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag där du får hjälpa människor och ge den bästa möjliga service: Färdtjänst.
• En rolig arbetsplats med engagerade teamleaders som stöttar dig i din utveckling. Du ingår i ett team som arbetar tillsammans mot gemensamma mål och goda kollegor får du på köpet.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag och tillgång till massage på arbetstid.
Utvecklingsmöjligheter:
Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar ochkarriärtrappa. Releasys karriärtrappahar olika fokus och mål där man kan växa och göra karriär inom kundtjänsten.Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan man kommerdesto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachningoch kontinuerlig feedback av din teamleader för din fortsatta utveckling.
Arbetstider:
Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är måndag-fredag mellan 07:00 - 20:00. Då du kan komma att bli aktuell för fler kundtjänster på sikt så kan även dina arbetstider förändras.
Omfattning:
Provanställning 80-100%.
ErsättningEnligt kollektivavtal.
UtbildningsbakgrundDin anställning inleds med 2 veckors utbildning för att bekanta dig med Releasy samt färdtjänstens resenärer. Utbildningen innehåller hur duhanterar det optimala kundmötet i telefonoch de stödsystem som du kommer att arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Start:
Utbildningsstart 22 januari 2018.
Så ansöker duSkicka in din ansökan(CV, personligt brev, gymnasiebetyg) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2018-01-14. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Emma Eriksson,
emma.eriksson.hr@releasy.se (mailto:
emma.eriksson@releasy.se).
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Eriksson
emma.eriksson.hr@releasy.seFöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Teknikringen 6
58330 Linköping
KontorsadressTeknikringen 6 , Linköping
Jobbnummer 3848026
Observera att sista ansökningsdag har passerat.