Vi söker nya kundtjänstmedarbetare till Releasy
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borås,
Ulricehamn,
Vårgårda,
Tranemo,
Herrljunga eller i
hela Sverige Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi flera servicestjärnor till vårt kontor i Borås där du kommer att representera vår kund Telia inom området "Kom igång & anmäla fel".
Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas.
Vi uppmuntrar personer i alla åldrar över 18 år att söka.
Snabbfakta
Roll:
Kundtjänstmedarbetare
Stad:
Borås
Omfattning:
Heltid
Publiceringsdatum2022-02-04ErsättningEnligt kollektivavtal.
Arbetstider:
Rollen innebär oregelbundna arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
Startdatum:
2022-02-25
Övrig informationTillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Om rollen & arbetsuppgifter
Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Telias kunder med att lösa deras tekniska problem. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl.
Du kommer att hantera supportärenden kopplat till Telias produkter och tjänster. Det kan exempelvis handla om att felsöka en kunds bredband via fiber- eller kopparnätet som inte fungerar som det ska, felsöka en TV-tjänst eller att felsöka ett mobilabonnemang. Du finns också som stöd för guidning av att komma igång med Telias tjänster, det kan till exempel handla om att komma igång med bredbandets router, en ny hemtelefon eller TV-boxen. Du kommer också få stötta med information kring pågående felanmälningar, förklara driftstörningar och felsöka bredbandstelefoni.
Generella krav
• Har fyllt 18 år
•
•
• Har en godkänd gymnasieutbildning
•
•
• Kan tala svenska och engelska flytande
•
•
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service, försäljning samt om du har ett intresse eller utbildning inom teknik. Erfarenhet av dator-/systemvana är också meriterande.
Din personliga profil
Vi söker dig som är en fena på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att planera och organisera ditt arbete på ett realistiskt sätt med hjälp av olika steg och delmål. När det kommer till supportärenden är det en stor fördel att du kan förutse problem och skapa alternativa planer för att jobba så systematiskt och effektivt som möjligt i samtalet med kunden.
Hos oss erbjuds du
Utvecklingsmöjligheter
Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.
Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.
Så ansöker duÄr du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att vi vet att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten. Alla sökanden bedöms alltså på samma sätt och vi kan vara säkra på att alla behandlas lika.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare Andreas Vidén på
andreas.viden@releasy.seVarmt välkommen med din ansökan!
Om företagetReleasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagReleasy Customer Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)
Arbetsplats Releasy
Jobbnummer 6313923
Observera att sista ansökningsdag har passerat.