Vi söker motiverade konsulter för garantianställning till vår Jo
Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Inhouse söker nu motiverade och drivna konsulter för en garantianställning till vår receptionistpool. Vi söker dig som älskar service och som vill utvecklas inom serviceyrket. Vi kommer hjälpa dig så din utveckling går i positiv riktning och vi kommer ha en tät och kontinuerlig dialog längs vägen.
Som konsult hos Inhouse kommer du att få träffa nya människor, testa på nya branscher och bli en expert på allt inom service.
Många konsulter som startat sin yrkesbana via vår Jourpool har idag fått fasta tjänster ute hos våra kunder.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Som Receptionist i vår Jourpool, får du möjlighet att arbeta ute hos olika kunder i intressanta branscher som Reklam, Media, Finans och Bank. Uppdragen kan vara allt från en dag till ett par veckor hos en och samma kund. Vi meddelar dig var uppdragen finns de kommande dagarna och detta kan ske med antingen kort eller långt varsel. Du arbetar kontorstider måndag till fredag och är heltidsanställd hos Inhouse.
Rollen som receptionist innebär att du kommer vara företagets ansikte utåt och utföra arbetsuppgifter såsom att svara i telefonen, sköta växeln, bemöta kunder, sköta bokning och underhåll av konferensrum. Det är viktigt att du alltid är redo att serva både interpersonal och kunder på bästa sätt! Du är en glad och trevlig person som är duktig på problemlösning och du får människor att känna sig omhändertagna.
Din profil / Your profile
Vi ser att du gärna har erfarenhet från reception, serviceerfarenhet är ett krav.
Som person är du lojal och arbetsvillig och du ser den här rollen som en möjlighet till att utvecklas ytterligare. Du är glad, ordningsam och kan arbeta under hög press. Viktigt för denna roll är att du är flexibel, utåtriktad, har en stor social kompetens och är genuint intresserad av människor. Du är van att arbeta självständigt och även tillsammans i ett team. Du är prestigelös och tycker om att ha ordning och reda omkring dig och du har alltid ett leende på läpparna.
Du kommer arbeta tätt med din konsultchef på Inhouse och du kan alltid förvänta dig tillgänglighet, närvaro och återkoppling. Din konsultchef är mån om din utveckling och kommer ofta att ha en dialog kring detta.
Övrigt / Other
Vi söker dig som vill börja arbeta under hösten, intervjuer kommer att ske löpande. Om du tycker att tjänsten låter intressant, skicka in din ansökan i form av CV och personligt brev via länken nedan. Glöm inte att motivera varför jobbet skulle passa just dig. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att maila Evelina Lycke,
evelina.lycke@inhouse.seTekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2015-12-03ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-23
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1373
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEvelina Lycke
FöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 10, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2558567
Observera att sista ansökningsdag har passerat.