Vi söker medarbetare till Coop Poäng
Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Strömsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Strömsund,
Dorotea,
Krokom,
Åsele,
Vilhelmina eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Strömsund,
Falun,
Solna,
Stockholm,
Södertälje eller i
hela Sverige Ageris är en outsourcer med center i Solna, Falun och Strömsund med ca 250 anställda. Ageris levererar kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare som arbetar strategiskt med kundlojalitet och har förväntningar på att kundservice kan öka kundnöjdhet och försäljning. Våra uppdragsgivare kommer från olika branscher men alla efterfrågar högkvalitativ, effektiv och lönsam kundservice och support på distans. På Ageris har vi lång och djup branscherfarenhet som vi gärna delar med oss av. Vi följer Unionens Callcenteravtal och är medlemmar i branschföreningen Kontakta.
Läs mer om oss på vår hemsida
www.ageris.se Vi behöver utöka vårt trevliga kundserviceteam med ytterligare en glad och motiverad kollega!
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med inkommande samtal där du svarar på frågor om Coops poängsystem samt sköter administrationen kring detta.
Förutom Coop så samarbetar vi med andra uppdragsgivare som exempelvis Svensk Adressändring och Bring Citymail. Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!
Ageris sitter i fräscha lokaler i Ulriksfors, några kilometer från centrala Strömsund.
Vi söker dig som:
• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är utåtriktad och lyhörd
• har lätt för att samarbeta och är målinriktad
• trivs i ett högt arbetstempo och gillar att ge kunden det lilla extra i varje samtal
• teknisk kunnig och har god datavana.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Vi erbjuder en timanställning på mellan 30-40 timmar i veckan, öppettiderna för kundtjänsten är vardagar 8-18. Anställningsstart: 23 januari.
Vi har ett ungefärligt lönespann mellan 102-117 kr/timme i grundlön beroende på tidigare erfarenhet.
Låter detta intressant? Tveka då inte att söka tjänsten. Vi gör löpande urval och intervjuer.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
2 -
Publiceringsdatum2017-01-10ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAgeris Kontaktcenter AB
AdressAgeris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna
KontorsadressBox 1029
Jobbnummer 3253139
Observera att sista ansökningsdag har passerat.