Vi söker en Senior teamleader
Releasy Customer Management / Försäljningsjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås,
Bollebygd,
Linköping,
Norrköping,
Borlänge eller i
hela Sverige Vill du bli en av oss? Vår verksamhet växer och vi behöver nu en senior teamleader till vårt management!
Till vårt kontor i Borås söker vi just dig som har erfarenhet från en coachande och ledande befattning inom kundservice och drivs av att nå framgång. Tjänsten är på vår kundserviceavdelning där det gäller att leverera den bästa kundupplevelsen - varje dag!
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher; bland annat media, telekom, energi, bank och resor. Vi erbjuder våra anställda att utvecklas i en spännande bransch genom att vara våra uppdragsgivares röst mot kunden. Sälj finns naturligt i alla våra kundkontakter för vi vet hur viktigt det är för företagens och våra uppdragsgivares framgång.
Vi finns representerade i Linköping, Borlänge, Stockholm, Borås och Barcelona. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisation. Vi arbetar ständigt med att bevara en arbetsplats med härlig anda, energi och kamratskap där våra medarbetare trivs och brinner för det de gör. Vi tror att olikheter gör oss starkare och vår blandning av ålder, kön och etnicitet gör att vi växer och utvecklas tillsammans. Vi arbetar med trygga anställningar genom kollektivavtal med Unionen.
Publiceringsdatum2018-01-09Dina arbetsuppgifterVi letar efter dig som har god erfarenhet inom kundservice/försäljning och gärna med erfarenhet som teamledare eller senior teamleader. Du lever och lär efter vårt mål att i varje enskild kundinteraktion leverera "den bästa kundupplevelsen". Vi ser att du har en inställning och ambition att inget problem är för litet och inget behov är för stort.
Du arbetar tätt ihop med business manager för kontot och har delvis ansvar för utveckling, bemanning, merförsäljning, kundkontakt med uppdragsgivare. Du följer också upp och analyserar resultat, kvalitet och lönsamhet, samt coachning och stöttning av teamleaders.
Kvalifikationskrav
• Lägst gymnasiekompetens.
• Erfarenhet av ledarskap och coachning främst inom kundservice/försäljning.
• God datorvana.
• Kunskap i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Anställningsgrad
100%, provanställning som kan leda till en tillsvidareanställning.
ErsättningFast lön.
Låter det intressant?
Välkommen med din ansökan omgående då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag är 2018-01-31. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Vid frågor kontakta vår Business Manager Emma Sjöqvist via mail
emma.sjoqvist@releasy.se (mailto:
emma.sjoqvist@releasy.se)
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Sjöqvist
emma.sjoqvist@releasy.se 0737471472
FöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås
KontorsadressNils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
Jobbnummer 3892596
Observera att sista ansökningsdag har passerat.