Vi söker en noggrann och organiserad ekonomi- och kontorsassiste

Handshake Sweden AB / Administratörsjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Handshake Sweden AB i Huddinge, Stockholm eller i hela Sverige

Vi söker dig som är noggrann, engagerad och självständig och vill vara spindeln i nätet i vårt växande företag.
Handshake Sweden AB är ett företag som jobbar med e-handel, och vi driver två webbutiker; Autodude.se och den Valostore.se. Vi är ett ungt företag och i takt med vår tillväxt är vi ute efter en kontorsassistent som gillar för ordning och reda. Är du den vi söker?
Vi söker en säker, självständig och organiserad person med god samarbetsförmåga. Du kommer att vara en viktig kugge i vårt unga och glada team och ansvara för arbetsuppgifter som rör bl.a. ekonomi, administration och personal.

Publiceringsdatum
2019-11-25

Kvalifikationer
Grundläggande ekonomikunskaper
Bra samarbetsförmåga
Säker på självständigt arbete
Noggrann
Social
Goda kunskaper i Office-paketet

Meriterande:
Erfarenhet/kunskaper av rekrytering/bemanning
Erfarenhet/kunskaper inom HR och personalfrågor
Erfarenhet av kundtjänst eller lagerarbete
B-körkort
Kunskaper i grafisk design

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer i första hand att bestå av rekrytering/bemanning, löneadministration, fakturahantering och annat administrativt arbete på vårt kontor. I vissa fall kan du få assistera vår kundtjänstavdelning med frågor som rör betalning och fakturering.

Kvalifikationer
Vi söker dig med en grundläggande utbildning på minst gymnasienivå, gärna inom ekonomi och/eller HR. Vi ser gärna att du har erfarenhet av fakturahantering, löneadministration samt administrativt arbete på kontor. Det är meriterande om du har arbetat med rekrytering, bemanning och/eller personaladministration. Vi ser gärna att du har goda kunskaper inom Office-paketet. B-körkort är meriterande för denna tjänst.
Som vår kontorsassistent kommer du med andra ord ha en bred och varierande roll - vi söker därför dig som är ordningsam, social, initiativtagande och har en god samarbetsförmåga. Du är van vid att vara spindeln i nätet och tycker om att organisera, prioritera och skapa struktur bland dina arbetsuppgifter. Rollen är ny hos oss, och du kommer ges möjlighet att växa in i den successivt och på sikt även påverka dina framtida arbetsuppgifter.
Anställningen:
Arbetsuppgifter: Bemanning/rekrytering, löneadministration, fakturahantering och annat administrativt arbete. I vissa fall även kundtjänst och lättare orderplock.
Arbetsplats: Gamla Södertäljevägen 125, Segeltorp, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Tillträde: Omgående eller efter överenskommelse
Arbetstid: Heltid, vardagar kl 09:00 - 18:00
Intervjuer sker löpande. Sök nu om du är intresserad av jobbet!

LÄS MER OM TJÄNSTEN OCH ANSÖK VIA LÄNKEN NEDAN!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Handshake Sweden AB
Gamla Södertäljevägen 125
14171 SEGELTORP

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Handshake Sweden AB (org.nr 556974-8238)
Gamla Södertäljevägen 125 (visa karta)
141 71  SEGELTORP

Jobbnummer
4973829

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Handshake Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Handshake Sweden AB: