Vi söker en noggrann Hyresadministratör till Västervik

Accountor Sverige / Administratörsjobb / Västervik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Västervik, Vimmerby, Valdemarsvik, Oskarshamn, Hultsfred eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Accountor Sverige i Västervik, Norrköping, Södertälje, Botkyrka, Eskilstuna eller i hela Sverige

Vi är Accountor; det största outsourcingbolaget för löne- och ekonomiadministrativa tjänster i norra Europa med spetskompetens inom Redovisning och Lönehantering. Vi har över 100 kontor i sju länder och är idag totalt fler än 2500 passionerade medarbetare som tillsammans hjälper våra kunder att lyckas. Vår styrka ligger i starkt medarbetarfokus, kvalité och teamarbete. Accountor i Sverige har haft en stark tillväxt de senaste åren och idag är vi 340 medarbetare utspridda på totalt 10 kontor. Hos Accountor bidrar du till både kunders och kollegors framgång, utvecklas i din yrkesroll och känner stolthet över att tillhöra ett av 2017 års utsedda Karriärföretag! Vill du bli en del av oss?

Är du en person som blir eld och lågor när du får grotta ner dig i arbetsuppgifter som kräver lösningsfokus och noggrannhet, tycker du ansvar är sporrande och skulle kunna heta Ordning och Reda i efternamn?

Då kan rollen som hyresadministratör vara rätt för dig!

Efterfrågan att leverera våra redovisningstjänster gör att vi utökar vårt team och söker därför ytterligare en person som vill kliva in i rollen som Hyresadministratör. En spännande roll för dig som vill bli växa in i en roll med stor fokus på noggrannhet, kvalité och ansvar.

Dina främsta ansvarsområden och arbetsuppgifter:
• Kontraktshantering
• Avisering
• Avräkningar
• Granskning och korrigering
• Svara på kunders e-mail - support funktion
Till din hjälp har du din ledare Alexandra, stöttande teamkollegor, förtroende att jobba under eget ansvar samt utarbetade processer och rutiner för att serva dig i ditt arbete och leverans

För att trivas i rollen tror vi att du är:
• Noggrann och kvalitetsmedveten då det är viktigt att det blir rätt då du granskar hyresavtalen.
• Strukturerad med förmågan att prioritera då du arbetar självständigt.
• En person som får saker att hända, jobbar proaktivt och stimuleras av att jobba mot avslut.
• Social och lyhörd, tycker om att ha kontakt med olika typer av människor och att det är givande och kul att leverera god service.
Vi kommer att lära dig arbetet från grunden och värderar därför intresse, personlighet och egenskaper högt i denna rekrytering. Dessutom kommer du att erbjudas två utbildningar av Fastighetsägarna för att ytterligare stärka dig i din roll och expertis. Tjänsten är utvecklande och inger en känsla av att alltid kunna lära sig mer!

På vårt kontor i Västervik arbetar omkring 50 pers. och här råder en familjär stämning med behagligt arbetsklimat, låg personalomsättning och trevliga atmosfär. Accountor blev även utsedda till Karriärföretag 2017 p g a stora medarbetarfokus.

Kvalifikationer
• Gymnasieexamen, meriterande med eftergymnasial utbildning (YH/KY eller högskola/universitet)
• Minst 2 års arbetslivserfarenhet av administrativt arbete
• Meriterande med grundläggande förståelse inom ekonomi och/eller juridik

Om företaget
Accountor ingår i en internationell koncern där möjligheterna till utveckling är stor, där varumärket har en stor potential och bolaget en bra tillväxtplan. Vi erbjuder en gedigen och stabil plattform med tydliga processer för att ge våra anställda de bästa förutsättningarna för att göra ett kvalitativt arbete. Hos oss jobbar kompetenta och professionella medarbetare som tillsammans med Accountor vill skapa det bästa för våra kunder. Därutöver använder vi oss av Great Place to Work då vi tror att en positiv utveckling och en fortsatt tillväxt startar med nöjda medarbetare, alltså dig!

Vi erbjuder friskvårdsbidrag och har självklart kollektivavtal vilket medför tjänstepension. Vi tillämpar sex månaders provanställning.

Välkommen med din ansökan!

Frågor och kontakt
Vi rekryterar löpande så ansök gärna redan idag dock senast den 24 februari 2017. Aktuella kandidater kommer kallas till intervju snarast. Vid eventuella frågor kontakta Accountors ansvariga rekryterare Frida på: 010 - 161 38 62






annons

Varaktighet, arbetstid
heltid tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-01-24

Ersättning
fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Dynér

Företag
Accountor Sverige

Adress
Accountor Sverige
S:t Eriksgatan 113
11181 Stockholm

Kontorsadress
S:t Eriksgatan 113

Jobbnummer
3280570

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Accountor Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Accountor Sverige: