Vi söker en Ledningsassistent till Swedavia
Manpower / Receptionistjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Håbo,
Enköping eller i
hela Sverige Ta nu chansen att arbeta som Ledningsassistent i en ny organisation på en välkänd populär arbetsplats som också är en fanbärare för nöjda medarbetare som tillsammans skapar engagemang och delaktighet för att utveckla den goda företagskultur som genomsyrar verksamheten.
Swedavia är inne i ett utvecklingsskede med stort fokus på nybyggnation och kommer i närtid att investera 15 miljarder kronor i byggnader och infrastruktur på sina flygplatser. Från och med 1 januari har Swedavia en ny gemensam Genomförandeorganisation där utvecklingsprogrammen, med syfte att öka kapacitet, på Arlanda, Landvetter, Bromma och Real Estate samt stödfunktioner för dessa samlas. Den nya Genomförandeorganisationen bidrar med ökad genomförandeförmåga i Swedavias utvecklingsprogram och skapar rätt förutsättningar att driva och utveckla verksamheten.
Som en del i denna utveckling rekryterar vi nu en strukturerad och kommunikativ ledningsassistent till Genomförandeorganisationen.
UPPDRAGET
I rollen som ledningsassistent bistår du chefen för Genomförandeorganisationen. Ledningsassistentens främsta uppgift är att assistera och underlätta. I uppdraget ingår att planera, förbereda och koordinera samt skapa struktur i vardagen och i det administrativa arbetet. Som ledningsassistent arbetar du proaktivt, strukturerat och effektivt, tycker om att ge service, uppmärksammar behov och tar egna initiativ till lösningar för att säkerställa att dagen för den du assisterar flyter så smidigt som möjligt. I arbetsuppgifterna ingår att samordna möteskalendern avseende såväl interna som externa möten och resor samt att löpande genomföra prioriteringar för chefen för Genomförandeorganisationen och du sammanställer material, rapporter, aktiviteter/actions och deadlines inför möten och ansvarar för administration av ex fakturor, tidrapporter och reseräkningar samt stödjer i hanteringen av mejl, protokollskrivning och ordnar små som större konferenser och möten.
Swedavia står inför många stimulerande utmaningar framöver och vår förväntan är att du deltar aktivt i att lösa arbetsuppgifterna och göra vardagen enkel för chefen för du har intresse, vilja, och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar och har tålamod. Eftersom Genomförandeorganisationen är ny och stor del av arbetet det närmaste året kommer att handla om att utveckla och bygga upp den nya organisationen så kommer det att krävas att du har mod att agera efter din egen övertygelse och proaktivt stödja chefen för Genomförandeorganisationen, samtidigt som du är pålitlig och hanterar konfidentiell information på ett professionellt sätt.
DIN PROFIL
Du kommer att trivas hos Swedavia om du ser möjligheter i förändringar, är lösningsorienterad och gillar att få saker att hända. Du är trygg, stabil och har självinsikt, skiljer på personligt och professionellt och förhåller sig på ett sätt som är anpassat för situationen. Du är givetvis strukturerad och noggrann, organiserar, prioriterar och arbetar på ett effektivt sätt. Sätter upp och håller tidsramar. God planerings- och administrativ förmåga, har ett strukturerat arbetssätt och en förmåga att hantera många olika frågor samtidigt.
Du har goda kunskaper i Microsoft Office paketet och har lätt att sätta dig in i nya system. Du uttrycker dig utmärkt i tal och skrift på svenska samt har en god affärsengelska. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande uppgifter i komplexa organisationer och en föränderlig miljö där det har krävts en hög grad av service, sekretess, initiativförmåga och personlig mognad. Det är en merit om du har erfarenhet av bygg- eller teknikkonsultbranschen.
TID
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid där du blir anställd av oss på Manpower och uthyrd till Swedavia. Beräknad start så fort som möjligt till en början 6 mån med goda chanser till förlängning eller anställning.
Om Manpower
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig en bred erfarenhet och stort kontaktnät. Vi hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av personlig konsultchef, marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.
Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt trots att ansökningsperioden inte ännu gått ut, så tveka inte att ansöka redan idag! Du gör detta genom att registrera en profil och ditt CV på
www.manpower.se. Om du har frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Ghazaleh Köse på T: 018-18 59 73 eller via mail:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
Publiceringsdatum2018-01-09ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-16
Ange följande referens när du ansöker: 36396
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGhazaleh Köse
ghkose@manpower.seFöretagManpower
AdressManpower
75320
75320 0380
KontorsadressFlygvägen 1 Arlanda
Jobbnummer 3892384
Observera att sista ansökningsdag har passerat.