Vi söker en Handyman

Office Management / Vaktmästarjobb / Stockholm
2017-08-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker en Handyman" (publicerad 2017-08-24) ⬅️


Visa alla vaktmästarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management i Stockholm, Linköping, Karlstad, Lidköping, Göteborg eller i hela Sverige

Den här rollen är gjord för dig som:

• Tycker om att hjälpa andra
• Brinner för att fixa saker och arbeta praktiskt
• Vill ha en långsiktig och stabil tjänst

Publiceringsdatum
2017-08-22

Dina arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du agera mobil vaktmästare till våra kunder. Det betyder att du kommer att åka runt till våra befintliga kunder och vara behjälplig med bland annat påfyllnad av kontorsmaterial, måla, skruva, hjälpa till med flytt och liknande.

Ditt arbete kommer vara en viktig del i hur kunden upplever samarbetet och leveransen från oss.

Vad för typ av uppdrag det är kommer variera, och en del kunder är mer återkommande än andra. Detta innebär att ingen dag är den andra lik och du kommer att lära känna en stor del av våra kunder.

Kompetenser och egenskaper

Vi söker dig som tycker det är roligt att hjälpa till där det behövs, där du på ett flexibelt sätt ska vara behjälplig.

För att lyckas i rollen ska du vara lyhörd och ha inställningen att allt går att ordna.

Om du har gjort liknande saker på din fritid och nu vill ta det till en professionell nivå har du här möjligheten hos oss. Däremot ser vi gärna att du har haft en liknande tjänst tidigare.

Vi ser att du vill ha denna tjänst på lång sikt och har som mål att bygga långsiktiga relationer med våra kunder.

Då du kommer att köra bil till kunderna ska du ha körkort och vi tillhandahåller bil som du får köra under arbetstid.

Vidare är du en initiativtagande, effektiv och ansvarstagande person. Då du under större delen av dagen är ute och besöker kunder innebär jobbet frihet under ansvar.

Start: Omgående

Arbetstider: 8-17, måndag till fredag

Plats: Kista, där kunderna finns i Stockholm med omnejd

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten hos oss. Har du frågor är du välkommen att kontakta Sara Lundberg, Recruitment Consultant, på 010-858 40 67.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Lundberg sara.lundberg@officemanagement.se

Företag
Office Management

Adress
Office Management
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6-8, Kista

Jobbnummer
3655470

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management: