Vi söker en Handyman
Office Management / Vaktmästarjobb / Stockholm
2017-08-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker en Handyman" (publicerad 2017-08-24) ⬅️
Visa alla vaktmästarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Stockholm,
Linköping,
Karlstad,
Lidköping,
Göteborg eller i
hela Sverige Den här rollen är gjord för dig som:
• Tycker om att hjälpa andra
• Brinner för att fixa saker och arbeta praktiskt
• Vill ha en långsiktig och stabil tjänst
Publiceringsdatum2017-08-22Dina arbetsuppgifterI den här rollen kommer du agera mobil vaktmästare till våra kunder. Det betyder att du kommer att åka runt till våra befintliga kunder och vara behjälplig med bland annat påfyllnad av kontorsmaterial, måla, skruva, hjälpa till med flytt och liknande.
Ditt arbete kommer vara en viktig del i hur kunden upplever samarbetet och leveransen från oss.
Vad för typ av uppdrag det är kommer variera, och en del kunder är mer återkommande än andra. Detta innebär att ingen dag är den andra lik och du kommer att lära känna en stor del av våra kunder.
Kompetenser och egenskaper
Vi söker dig som tycker det är roligt att hjälpa till där det behövs, där du på ett flexibelt sätt ska vara behjälplig.
För att lyckas i rollen ska du vara lyhörd och ha inställningen att allt går att ordna.
Om du har gjort liknande saker på din fritid och nu vill ta det till en professionell nivå har du här möjligheten hos oss. Däremot ser vi gärna att du har haft en liknande tjänst tidigare.
Vi ser att du vill ha denna tjänst på lång sikt och har som mål att bygga långsiktiga relationer med våra kunder.
Då du kommer att köra bil till kunderna ska du ha körkort och vi tillhandahåller bil som du får köra under arbetstid.
Vidare är du en initiativtagande, effektiv och ansvarstagande person. Då du under större delen av dagen är ute och besöker kunder innebär jobbet frihet under ansvar.
Start: Omgående
Arbetstider: 8-17, måndag till fredag
Plats: Kista, där kunderna finns i Stockholm med omnejd
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten hos oss. Har du frågor är du välkommen att kontakta Sara Lundberg, Recruitment Consultant, på 010-858 40 67.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Lundberg
sara.lundberg@officemanagement.seFöretagOffice Management
AdressOffice Management
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6-8, Kista
Jobbnummer 3655470
Observera att sista ansökningsdag har passerat.