Vi söker en finsktalande service desk agent
Experis / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Täby eller i
hela Sverige Är du på jakt efter ett nytt jobb och brinner för IT samtidigt som du har en god känsla för Service? Då har vi på Experis IT ditt nästa jobb! Vi letar just nu efter dig som är finsktalande och vill arbeta som service desk analyst på ett stort företag inom IT branschen.
Vi rekryterar till tjänsten omgående så kom med din ansökan redan idag!
Dina arbetsuppgifter som service desk agent
* Som service desk agent skall du ingå i ett team för det dagliga arbetet innefattande mottagande och registrering av inkommande ärenden. Felavhjälpning både via telefon och remote.
*
Din bakgrund för arbete som service desk agent
* Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som supporttekniker inom IT.
* Du har god kunskap av windows 7-10.
* Du har god kunskap om MS office 365.
* Du har god kunskap om mailsystemen Exchange & MS outlook.
* Du bör även ha kännedom om nätverksrelaterade frågor.
* Du behärskar svenska och finska i tal och skrift.
Dina personliga egenskaper för arbetet som service desk agent
* Du skall ha god servicekänsla och ett bra kundbemötande.
* Du skall vara en lagspelare som kan arbeta bra i team men även självständigt.
* Du är drivande och initiativtagande
vad kan Experis IT kan erbjuda dig
På Experis arbetar vi tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har koll på just dina mål och vilka kompetenser du vill utveckla.
På Experis IT är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar och uppdrag för dig. Experis är ett värderingsstyrt företag med våra konsulters karriär-mål i fokus, och med ett långsiktigt engagemang för att skapa en balans mellan arbetsliv och privatliv.
Mer information om tjänsten
* Heltid (100%)
* Stockholm
* Fast lön
* Trygga kollektivavtal
* Semesterersättning
* Pensionsavsättning
* Försäkring
Hur du ansöker till oss!
Vi rekryterar omgående till tjänsten så kom med din ansökan redan idag!
Har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila My Ambrén på
_________________________________________________________________________________________________________________________________
First line, 1st line, 1:st line, support-tekniker, supporttekniker, helpdesk, it support, technical support, desktop support, support engineer, system administrator, service desk, helpdesktekniker
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
Publiceringsdatum2017-09-12ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-03
Ange följande referens när du ansöker: 29882
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMy Ambrén
My.Ambren@se.experis.comFöretagExperis
AdressExperis
11121
11121 0180
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 3692079
Observera att sista ansökningsdag har passerat.