Vi söker en Customer Experience Coordinator!
Cellbes AB / Kundservicejobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cellbes AB i Borås Cellbes kläder är till för alla! Vår kunskap och vårt starka engagemang för vår kund har resulterat i kampanjen #viärcellbes där vi vill visa hur våra kläder ser ut på vanliga, fantastiska kvinnor i olika åldrar och storlekar. På vår turné genom landet besöker vi henne där hon bor, i hennes egen vardag runt om i svenska städer.
Cellbes startade 1954 som ett postorderföretag. Idag är vi ett av de ledande E-handelsföretagen inom mode och heminredning. Vår drivkraft är att erbjuda favoritplaggen i garderoben, oavsett tillfälle. Det breda storleksutbudet är en viktig del av det och storlekarna går från 34-64 för kvinnor och S-8XL för män.
Cellbes har kontor i Borås, Göteborg och Stockholm. Vi omsätter ca 500 MSEK. Vi är verksamma på 9 marknader i Europa, med kontor i tre av dessa samt ett sourcingkontor i Shanghai. Med en fantastisk personalstyrka på ca 120 medansvariga fortsätter vi vår resa för att nå vår vision: Att på ett hållbart, inkluderande och inspirerande sätt stärka kvinnors självkänsla.
Ditt uppdrag
Som Customer Experience Coordinator kommer du att ingå i ett team som ansvarar för kundlojalitet och den övergripande kundresan.
Du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor samt resten av organisationen där din roll är att arbeta tvärfunktionellt med administration och projekt kopplade till kund. Vi använder oss av externa callcenter som hanterar alla kundärenden, men ditt arbete kommer bland annat vara att stödja dem vid eventuella frågeställningar.
Du förväntas att med stort driv självständigt eller i grupp driva frågor till en lösning. Du kommer arbeta både strategiskt och operativt med kundnöjdhet där proaktiv service är ledordet och där du har en viktig roll som länk mellan callcentren och Cellbes organisation.
Du kommer bland annat att arbeta med:
- Administration kring kundrelaterade frågor
- Delta och leda projekt
- Systemunderhåll
- Agera support mot våra callcenter samt våra Marketplaces
- Uppföljningar och avstämningar mot våra callcenter
- Övriga administrativa uppgifter
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med kund och kundservice, gärna en koordinerande roll inom retailbranschen. Du håller dig uppdaterad på digitala verktyg och har inga problem att lära dig nya system. För att lyckas i rollen är du en snabblärd doer, social, flexibel och självklart serviceminded. Du behöver vara en person som gillar problemlösning såväl tillsammans med kollegor som mot callcenteragenter och kunder. Du bör ha en mycket positiv inställning samt lätt för att skapa relationer. För att trivas i rollen som Customer Experience Coordinator är det viktigt att du gillar att arbeta i ett högt tempo, där utmaningar varvas med det dagliga arbetet.
Kvalifikationer:
- Erfarenhet av att arbeta med kundservice, gärna inom retail
- Flexibel, kommunikativ och trygg i dig själv
- Se möjligheter till förändring och utveckling i arbetet
- Förmåga att skapa mervärde både för kund och för Cellbes
- Flytande svenska och engelska, både tal och skrift
- Förmåga att kunna balansera flera uppgifter och åtaganden samtidigt
Att jobba på Cellbes
För oss är det viktigt att skapa förutsättningar för våra medarbetare, att ha en balans mellan arbete och fritid. Som medarbetare på Cellbes har du möjlighet att arbeta från våra kontor i Borås, Göteborg och Stockholm, du har också möjlighet att arbeta hemifrån utifrån dina och tjänstens förutsättningar. Vårt arbetssätt, våra processer och hur vi bemöter varandra internt såväl som externt grundas i Cellbes kärnvärden: var modig, driv framåt och arbeta tillsammans. Med rätt engagemang, mål och fokus ökar vi tillsammans försäljningen och lönsamheten för bolaget.
Vi erbjuder möjligheten till varierande arbetsuppgifter med ett produktbolags fokus och stabilitet. Hos oss ligger fokus på att förbättra och utveckla sortimentet, marknadsföra och sälja kollektionen, öka kundnöjdheten såväl som arbetsglädje och utveckling för våra medarbetare. Vi är stolta över vår interna kvalitets- och hållbarhetsavdelning som ständigt arbetar med att säkerställa kvaliteten på våra produkter och hanterar bolagets övergripande hållbarhetsfrågor, är du intresserad av att veta mer om vårt arbete i dessa frågor internt och externt, är du varmt välkommen att kolla in vår senaste hållbarhetsredovisning
https://www.cellbes.se/kundtjanst/hallbarhet! Passar du in på ovanstående profil och vill höra mer om vad Cellbes har att erbjuda, tveka inte att söka tjänsten redan idag!
Ytterligare information
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed komma att tillsättas före ansökningstiden gått ut. Så passa på att skicka in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdagen är 2024-01-19. Har du frågor kring tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Retention Manager
Anna.thorander@cellbes.se Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/11".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Cellbes AB (org.nr 556540-2152)
Arbetsplats Cellbes
Kontakt Retention Manager, Anna Thorander
anna.thorander@cellbes.se Jobbnummer 8347886
Observera att sista ansökningsdag har passerat.