Vi söker en Business Manager!
Releasy Customer Management / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Stockholm,
Solna,
Norrköping,
Linköping,
Borlänge eller i
hela Sverige Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher, bland annat media, telekom, energi, bank och resor. Vi erbjuder våra anställda att utvecklas i en spännande bransch genom att vara våra uppdragsgivares röst mot kunden. Sälj finns naturligt i alla våra kundkontakter för vi vet hur viktigt det är för företagens och våra uppdragsgivares framgång.
Vi finns representerade i Linköping, Borlänge, Borås, Stockholm och Barcelona. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetaranställningar genom kollektivavtal med Unionen.
I takt med att Releasy växer behöver vi utöka vår personalstyrka med en Business Manager till Stockholm.
Arbetsuppgifter:
Som Business Manager har du ett övergripande ansvar för två uppdragsgivare i Stockholmsregionen som du har regelbunden kontakt med. Du följer upp resultat och kvalitet samt har lönsamhetsansvar för de olika kontona. Du har ansvar för kontonas bemanning och ser till att planera våra resurser tillsammans med vår avdelning för verksamhetsplanering. Du följer upp och ser till att vi levererar i enlighet med de avtal vi tecknat med våra uppdragsgivare. Du arbetar aktivt med att förbättra dina konton genom att implementera arbetsuppgifter och arbetssätt samt sätta nya strukturer och rutiner. Vidare är det viktigt att du är proaktiv i din roll genom att identifiera förbättringsområden och utveckla uppdraget.
I denna tjänst som Business Manager har du personalansvar för fyra teamleaders och du ser till att de har förutsättningar för att kunna prestera i sitt arbete. Du ger dem detta, genom din breda erfarenhet, coachning och stöd längst med vägen.
Kvalifikationskrav:
Eftergymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet.
God datorvana (inom Officepaketet).
Kunskap i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Erfarenhet av ledarskap. Det är meriterande om du har erfarenhet inom kundservice.
Vidare är körkort B och egen bil fördelaktigt, men det är inget krav.
Vi letar efter dig som lever och lär efter vårt mål att i varje enskild kundinteraktion leverera "den bästa kundupplevelsen". Du har en god förmåga att fördela arbete, leda och följa upp medarbetare. Det är även viktigt att du som person är kommunikativ och ansvarstagande eftersom att du ansvarar för dina två enheter med ca 60 anställda och fyra teamledare. Vidare tycker du om att arbeta strukturerat och är en god organisatör i och med att du arbetar med många olika projekt som kontinuerligt ska implementeras i verksamheten. Vi ser gärna att du har en inställning och ambition att inget problem är för litet och att inget behov är för stort.
Anställningsgrad:
Tillsvidare med först sex månaders provanställning.
Publiceringsdatum2016-12-05ErsättningFast månadslön.
Start:
Omgående (senast mars 2017).
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-01-06. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta vår platschef Robert Söderström via mail:
robert.soderstrom@releasy.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Bäckelin
camilla.backelin@releasy.seFöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Pipers väg 28
17073 Solna
KontorsadressPipers väg 28, Solna
Jobbnummer 3195833
Observera att sista ansökningsdag har passerat.