Vi söker en administratör till läkemedelsbolag
Adecco, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Lidingö,
Järfälla eller i
hela Sverige Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seNu behöver vi en administratör för uthyrningsuppdrag!
Publiceringsdatum2010-04-21ArbetsuppgifterDu kommer att fungera som assistent och ansvara för administrativa uppgifter. Det kan röra sig om rese- och hotellbokningar, ansvara för konferensarrangemang, post, fakturor och kreditkortsräkningar, beställa promotionsmaterial samt ha kontakt med kunder och leverantörer.
Då tjänsten är inom ett läkemedelsföretag kommer dina arbetsuppgifter också att innefatta översättningar av SPC, PIL, etiketter, diverse korrespondens, korrekturläsning och förberedelse av olika dokument till MPA. Du kommer vidare ha mycket kontakt med läkemedelsverket samt i viss mån att assistera klinisk prövningsledare.
Vem söker vi?
Då det är en internationell organisation är det viktigt att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift. Vi ser även att du har administrativ vana samt mycket goda kunskaper i Officepaketet.
Du bör ha naturvetenskaplig bakgrund med erfarenhet från läkemedelsindustri, apotekare eller övrig sjukvårdsbakgrund.
Som person ser vi att du är noggrann, pålitlig och strukturerad. Då uppgifterna kommer att vara av skiftande karaktär ser vi gärna att du flexibel samt har förmåga att snabbt sätta dig in i nya uppgifter.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Uppdraget är på lång sikt.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
För frågor kring tjänsten kan du kontakta konsultchef Sara Ragnarsson på nr 08-598 983 03, för frågor gällande rekryteringen kan du kontakta Elinor Eliasson på nr 08-598 982 13.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
FöretagAdecco, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 631621
Observera att sista ansökningsdag har passerat.