Vi söker efter IT-konsulter till kund i Halmstad
Maxkompetens / Supportteknikerjobb / Halmstad
2019-01-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker efter IT-konsulter till kund i Halmstad" (publicerad 2019-03-04) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens i Halmstad,
Laholm,
Falkenberg,
Ängelholm,
Örkelljunga eller i
hela Sverige Vi söker efter IT-konsulter till Halmstad
Känner du att du blir lite extra exalterad när du får prata om IT och Teknik?
Tycker du att det verkar roligt att jobba med utmanande tekniska problem i en organisation som engagerar sig i din utveckling?
Är du dessutom en teamplayer med en grym servicekänsla, och målmedvetenhet? Då kan Maxkompetens ha ditt nästa arbete!
Som IT-konsult inom support och service kommer du att ingå i kundens affärsområde Services.
De jobbar mot allt från lokala till globala kunder och stöttar dem primärt inom IT-tjänster som Servicedesk, On-Site, drift och övervakning. Inom services kommer du att vara kundens ansikte utåt gällande all typ av IT-relaterade problem. Som servicedesk agent kan du till exempel hantera allt från de mest vanliga problem kring ett klientoperativsystem och standardapplikationer, till mer specifika problem gällande infrastruktur kopplat till klienten.
Vår kund kan även erbjuda de personer som vill arbeta som on site-tekniker som i sin tur hjälper de användare på plats med både hårdvaru- och mjukvaruproblem.
Personliga egenskaper
Dina personliga egenskaper är mycket viktiga för oss och för att du ska lyckas bra i rollen som IT-konsult hos vår kund tror vi att du
* Har ett brinnande intresse för IT, teknik och service
* Är målmedveten, nyfiken och utvecklingsbenägen
* Tar ansvar för dina arbetsuppgifter och åtaganden, för kunden, för in sin tur deras kunder, och framför allt sin egen utveckling
* Är serviceinriktad och har fokus på att ge kunden den bästa upplevelsen i alla lägen, så väl tekniskt som socialt. Det handlar om att bygga ett lag med kunden och dina kollegor runt om kring dig.
* Har en mycket god kommunikativ och pedagogisk förmåga
Publiceringsdatum2019-01-15KvalifikationerBeroende på din bakgrund kan det finnas möjlighet att placera dig i en roll där du kan utvecklas. Därför önskar vi att du utförligt beskriver vad du arbetat med tidigare och vad du önskar göra i framtiden. Utifrån din profil kommer vi matcha det med behovet hos kund.
Anställningsform är heltid
Arbetsort är Halmstad
Sista ansökningsdag är 2018-02-28
Vi ser gärna kvinnliga sökanden.
Ansvarig för tjänsten är Maxkompetens Konsultchef Elin Karlsson 0734-368105
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-26
Ange följande referens när du ansöker: xmyuGhqkQh2wv6U8Wm4yhg==
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElin Karlsson
elin.karlsson@maxkompetens.se 0734-368105
FöretagMaxkompetens
AdressMaxkompetens
30250
30250 1380
KontorsadressKristan IV:s väg 3
Jobbnummer 4556749
Observera att sista ansökningsdag har passerat.