Vi söker dig som vill arbeta med både administration och service
KFX HR-partner Göteborg AB / Företagsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad eller i
hela Sverige Om tjänsten
Vill du arbeta i ett internationellt familjeföretag med bra värderingar? Uppskattar du att arbeta i ett team där utveckling, nytänkande och kreativitet uppmuntras? Gillar du att kombinera kundkontakter med ett administrativt ansvar? Då kan tjänsten som delgivningshandläggare vara något för dig!
Du kommer till en början att bli anställd hos oss på KFX HR-partner, men för rätt person finns det goda möjligheter att gå över i anställning hos vår kund i centrala Göteborg!
Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Rollen som delgivningshandläggare innebär personlig handläggning av delgivningsuppdrag i hanteringssystemet NOVA. Bland arbetsuppgifterna ingår posthantering, kontakt med kunder, delgivningsmän och myndigheter med målet att så effektivt som möjligt se till att delgivningsuppdraget genomförs på ett korrekt sätt.
En viktig del av handläggningsprocessen är att kvalitetsgranska uppdragen innan de slutredovisas till kund.
Arbetet som delgivningshandläggare ger dig en gedigen kunskap inom olika områden, så som kundhantering, service, ekonomi och juridik.
Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har minst avslutad gymnasieutbildning gärna inom ekonomi eller kvalifikationer som bedöms likvärdigt. Vi ser det meriterande om du har examen eller har läst kurser på högskola/universitet inom ekonomi, juridik, administration eller relevant område. Du har några års erfarenhet från administrativt arbete och är van att arbeta med olika datorsystem.
Vi söker dig som är utåtriktad och gillar att arbeta med service. Som person är du ansvarstagande, noggrann och är inte rädd att ta egna initiativ. Du tycker det är roligt att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och du trivas att arbeta både i team samt på egen hand. Är du en person som har skinn på näsan och gillar utmaningar? Här har du möjligheten att utvecklas!
Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Nova. Har du även intresse för sälj är det ett stort plus då vi har som mål att växa på marknaden.
Övrigt
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas så snart som möjligt, välkommen in med din ansökan!
Urval och intervjuer sker löpande, vilket gör att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Anna Berggren på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-05-29ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-10
Ange följande referens när du ansöker: 3263
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Berggren 031-711 98 00
FöretagKFX HR-partner Göteborg AB
AdressKFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6
Jobbnummer 4172705
Observera att sista ansökningsdag har passerat.