Vi söker dig medicinsk sekreterare!

Sahlgrenska Universitetssjukhuset, An/Op/Iva, Administrativa enh / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, An/Op/Iva, Administrativa enh i Göteborg

Sahlgrenska Universitetssjukhuset är en del av Västra Götalandsregionen.

Vi arbetar med allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. I fokus är en lättillgänglig och köfri vård med hög patientsäkerhet. Som medarbetare, forskare och student erbjuds du den stora organisationens rika valmöjligheter, många intressanta projekt med inriktning mot framtidens sjukvård samt en tydlig profil mot klinisk forskning.

Om verksamheten

Verksamheten An/Op/IVA Sahlgrenska är indelad i tre sektioner som innefattar en preoperativenhet, två intensivvårdsenheter, en postoperativ- och en uppvakningsenhet, sex operationsenheter, smärtenheten samt en administrativ enhet.

Den administrativa enheten består av åtta medarbetare, medicinska sekreterare och vårdadministrativa sekreterare som är placerade på enheterna inom An/Op/IVA.

Om arbetet

Vi erbjuder en spännande och dynamisk miljö tillsammans med läkare och vårdpersonal på NIVA, neurointensivvårdsavdelning. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av administrativt arbete på enheten, patientadministrativt arbete i våra olika datasystem, IT-support samt att vara webskribent. I tjänsten ingår journaldokumentation i Melior efter diktat i MedSpeech.

Det finns stora utvecklingsmöjligheter för dig inom verksamheten. Om du tycker det är spännande med akutsjukvård är detta arbetsplatsen för dig.

Om dig

Du som söker ska ha genomfört utbildning i hälso- och sjukvårdsdokumentation/vårdadministration, YH-nivå 400 poäng eller motsvarande. Tidigare erfarenhet av Melior är meriterande för tjänsten. Du bör även ha goda kunskaper i svenska språket, god vana att uttrycka dig väl i tal och skrift samt vana att arbeta med Office-paketet. Du ska kunna arbeta självständigt och ha en uttalad service- och ansvarskänsla. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.

Publiceringsdatum
2016-09-20

Så ansöker du
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal

Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-04
Ange följande referens när du ansöker: 2016/5589
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
VEC, Nina Bernhard 031-342 82 75

Facklig kontakt
Vision, Sonja Oldvén 031-342 33 00 eller 070-082 28 10

Företag
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, An/Op/Iva, Administrativa enheten

Adress
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, An/Op/Iva, Administrativa enheten
HR-servicecenter, Torggatan 1 A
43135 Mölndal

Kontorsadress
HR-servicecenter, Torggatan 1 A

Jobbnummer
3058921

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sahlgrenska Universitetssjukhuset, An/Op/Iva, Administrativa enh

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, An/Op/Iva, Administrativa enh: