Vi söker 3-st drivna personer till 1st-line supp
Brain / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brain i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige Företaget är Europas ledande leverantör av kommunikationslösningar och har som fokus att tillhandahålla kommunikationstjänster i stor skala. Produkterna och tjänsterna inkluderar bland annat bredband, Kabel-tv, IP-TV och traditionell telefoni. Customer Care International (internationella kundtjänsten) har till uppgift att ta hand om kundärenden gällande service/felsökning, leverans, fakturering, merförsäljning och alltid se till att ta emot och driva kundärenden mot en lösning.
Arbetsbeskrivning: Du kommer att vara första ledet av kontakt med kunder och ta emot deras support ärenden. Kontakten sker via telefon, mail och en online portal. All kommunikation sker på engelska. Dina arbetsuppgifter består av allt från att svara på enklare frågor till att ge kontinuerlig feedback till kunder gällande deras ärenden.
Arbetets omfattning: Kundtjänsten är öppen dygnet runt och 365 dagar per år. Arbetet sker i skift där Du önskar Dina tider i ett tidssystem. Tjänsterna skall tillsättas så snart som möjligt. Under de 6 första månaderna är Du anställd av Brain-IT och kommer därefter att bli rekryterad till företaget.
Utvecklingsmöjligheter: En perfekt möjlighet för dig som inte vill studera ett flertal år på högskolan, men ändå utvecklas. Här har du stora möjligheter att utvecklas i ett stort internationellt företag. Du kommer att gå igenom en introduktionsperiod bestående av utbildningar, medlyssningar och produktutbildningar. Du har även möjlighet att efter ett tag jobba dig upp och få nya spännande ansvarsområden inom företaget.
Kompetens: Du måste kunna tala och skriva obehindrat på Engelska då all kommunikation sker på engelska. Du ska självklart ha en generell teknisk kunskap och stor datorvana. Eftersom man arbetar med internationella kunder är det meriterade om du har kunskap i ytterligare ett språk.
Utbildning: Vi ser gärna att Du är i början av Din karriär. Det är meriterande om du har en teknisk utbildning på gymnasial nivå.
Arbetslivserfarenhet: Det är meriterande om du tidigare erfarenhet från arbete i kundtjänst.
Personliga egenskaper: Vi söker dig som är duktig på att kommunicera över telefon och i skrift. Som person är Du serviceminded och är en lagspelare med känsla för teamwork.
Intresserad? Skicka in din ansökan till
it@brainbemanning.se , bifoga engelskt CV och personligt brev och märk din ansökan med " 1st-line support".
Frågor besvaras av Poria på telefon 08-501 018 03.
Publiceringsdatum2007-11-09Anställningstyp/arbetstiderHeltid tillsvidare
ErsättningFast lön, individuell lönesättning.
KontaktPoria Mehdizadegan, 08-4408090 Växel,
it@brainbemanning.se , Personalansvarig
Så ansöker duSista ansökningsdag 2007-12-09
Ange följande referens när du ansöker: 1st-line support
Vi tar emot ansökan via epost:
it@brainbemanning.seFöretagBRAIN
Industrigatan 4A
11246 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-4408090
Mer information på
http://www.brainbemanning.seKontorsadressIndustrigatan 4A
STOCKHOLM
Jobbnummer 51198
Observera att sista ansökningsdag har passerat.