Verksamhetsutvecklare till Coor
Coor Service Management AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Brinner du för att skapa värde och besitter en enkelhet i att bygga långsiktiga och förtroendeingivande relationer? Har du ett högt driv där du uppskattar möjligheten till att både kunna utveckla och påverka resan framåt? Då ska du söka den här rollen som verksamhetsutvecklare hos Coor!
I ett nära partnerskap med våra kunder spänner sig Coors uppdrag över flera områden där huvuddelen består av arbetsplatsservice. Det ställs höga krav på oss både gällande kunskap, service och tillgänglighet som i sin tur ska lämna ett positivt avtryck hos både kundens medarbetare och besökare. Coor ska se till att den dagliga driften alltid fungerar och tillsammans med dina kollegor kommer du att lyfta denna service vidare till nya nivåer. Kulturen på Coor är varm och prestigelös och utvecklingsinriktad där du som verksamhetsutvecklare kommer att få ta ett stort ansvar i att skapa en samsyn och en framdrift tillsammans med våra chefer och kunder.
Om rollen
Som verksamhetsutvecklare har du dels en stödjande funktion där du hjälper och stöttar cheferna i affärsenheten gällande kontraktsfrågor, dels en samverkande funktion där du är själva länken mellan cheferna och våra kunder. Du kommer driva både utvecklings- och förändringsprojekt som tillsammans verkar för att stärka Coors partnerskap med våra kunder. I rollen som verksamhetsutvecklare kommer du att vara en nyckelperson i frågor som handlar om kundavtalet, förbättringar samt utvecklingsprojekt. Arbetsuppgifterna är varierande och kontaktytorna är många vilket ställer krav på god flexibilitet och lyhördhet.
Exempel på ansvarsområden:
• Driva utvecklings- och förändringsarbete inom kontraktet samt tillsammans med kund
• Ansvara för att bereda, delta samt dokumentera kundmöten
• Ansvara för att utveckla och effektivisera leveransen
• Implementera nya rutiner och processer
• Säkerställa kommunikationsflödet
• Driva projekt
• Bidra till en säker och respektfull arbetsmiljö
Vi erbjuder dig en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Du kommer att vara placerad på Coors huvudkontor i Kista. Vissa resor kan förekomma vid behov.
Du
Vi ser att du har några års arbetslivserfarenhet inom en likvärdig servicetjänst där du tidigare har arbetat som kundansvarig med både en administrativ och en kommunikativ tyngdpunkt. Vi ser gärna en affärsmässig erfarenhet när det kommer till att arbeta kundorienterat och har du ekonomisk bakgrund ser vi det som meriterande. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift samt har mycket goda kunskaper i Officepaketet (framför allt Powerpoint och Excel) och självklart känner du dig trygg i att hantera olika datasystem.
Din personlighet
Vi tänker oss att du är en lyhörd, ödmjuk och en positiv person som besitter god förmåga till att bygga relationer med såväl kunder som med kollegor. Som person har du ett högt tempo med stort eget driv och med ett tydligt ägarskap där din vilja till att skapa framdrift är stor. Du har ett lösningsorienterat förhållningssätt där du tar ett stort ansvar både för ditt arbete samt för teamets gemensamma uppdrag. Vidare har du en god analytisk förmåga med ett metodiskt och strukturerat arbetssätt.
Vi erbjuder
Du erbjuds en spännande roll i en dynamisk och innovativ miljö där du får arbeta i en nytänkande FM-leverans som bygger på ett starkt partnerskap. Du kommer att ingå i ett team med ambitiösa, härliga och utvecklingsinriktade kollegor där alla tillsammans jobbar för att skapa en prestigelös samarbetskultur med högt i tak.
Kontaktuppgifter och övrig information
Som en del av rekryteringsprocessen så kommer en bakgrundskontroll genomföras på slutkandidat, vill du veta mer? kika in här
https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/ Vi hanterar ansökningarna löpandes vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med att skicka in din ansökan. Om du har frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta sitechef Kamila Kopecka via,
Kamila.Kopecka@coor.com.
Jag ser fram emot din ansökan!
Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.
Ersättning Lön enligt kollektivavtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)
Arbetsplats Coor Service Management
Jobbnummer 8483588
Observera att sista ansökningsdag har passerat.