Verksamhetsutvecklare inom HSL och digitalisering
Osby kommun, Hälsa och Välfärd / Sjukvårdschefsjobb / Osby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjukvårdschefsjobb i Osby,
Östra Göinge,
Älmhult,
Markaryd,
Hässleholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Osby kommun, Hälsa och Välfärd i Osby Osby kommun ligger i nordöstra Skåne, i hjärtat av Sydsverige med goda kommunikationer som gör det lätt att pendla.
Söker du ett givande och intressant arbete med möjlighet att utvecklas i din roll? Då har vi jobbet du söker!
Som medarbetare är du en viktig del av dagens och framtidens utveckling. Vi finns där våra medborgare finns, vi påverkar och gör skillnad i människors vardag varje dag. Vi anser att vi har Sveriges viktigaste jobb!
I Osby kommun tar vi avstamp i en gemensam värdegrund i vår strävan mot att utföra vanliga jobb ovanligt bra.
Vi kan vi vill vi vågar! Vågar du?
Publiceringsdatum2020-06-30ArbetsuppgifterVi söker utvecklare inom HSL- området för utveckling inom digitalisering och handledning. Tjänsten innebär ett stöd till enhetschefer för att förbättra och stärka digitalisering genom system och digitala verktyg. I tjänsten ingår utveckling och implementering av olika system och produkter inom HSL-området som även till viss del berör omvårdnadspersonal inom hälsa och välfärdsförvaltningen i Osby kommun. Du handleder personal i utvecklingsarbetet och kring implementering. Du är en viktig del i teamet.
Som utvecklare i Osby kommun arbetar du nära områdeschef och enhetschefer för HSL samt med Medicinskt ansvarig sjuksköterska (MAS). Samarbete med andra vårdgivare, myndigheter och aktörer är en naturlig del av uppdraget. Du har en pedagogisk förmåga och har lätt för att inspirera och entusiasmera andra.
Vi sätter stort värde på god samarbetsförmåga och ett positivt synsätt. Du arbetar flexibelt, självständigt och under strukturerade former. Du är initiativtagande och noggrann. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Vi välkomnar sökande av båda könen oberoende av etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning. Vi arbetar med löpande urval.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
KvalifikationerVi söker dig som :
• är leg. HSL-personal
• har ett pedagogiskt förhållningssätt
• har god vana av att använda dator
• har goda kunskaper om lagstiftningen som
reglerar vård- och omsorgsområdet
• har mycket goda verbala förmågor såväl i tal som
skrift
• har god vana av att arbeta projektorienterat och
teambaserat.
Erfarenhet som krävs är
• flera års arbete inom hälso- och sjukvårdsområdet
• arbete i projekt/team
Meriterande:
• erfarenhet av att arbeta i ledande ställning
• erfarenhet av att medverka i ledningen i
kvalitetsutveckling
• utbildning inom kvalitetsområdet
ÖVRIGT
I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval vilket innebär att vi kan komma att kalla till anställningsintervju innan ansökningstiden har gått ut. Vi ber dig därför att inkomma med din ansökan så snart som möjligt.
Vi har valt rekryteringssätt och undanber oss därför, vänligt men bestämt, all kontakt med rekryteringsbolag.
Med hänsyn till medarbetares, kollegors, kunders och brukares hälsa tillämpar Osby kommun rökfri arbetstid.
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Osby kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt.
Om du blir kallad till intervju ber vi dig ta med betygshandlingar.
Vid eventuell anställning krävs registerutdrag från belastningsregistret.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid. Vikariat 75% tjänst 200901-201231 med eventuell möjlighet till förlängning Tidsbegränsad anställning, tillträde: 2020-09-01 .
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-07-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOsby kommun, Hälsa och Välfärd
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "122/2020".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Osby kommun (org.nr 212000-0902)
Arbetsplats Osby kommun, Hälsa och Välfärd
Jobbnummer 5281950
Observera att sista ansökningsdag har passerat.