Verksamhetschef Servicecenter HSB Stockholm
Proffice Sverige AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige HSB Stockholm är marknadsledande inom förvaltning av bostadsrättsföreningar och har över 500 kunder med totalt 75.000 lgh. Servicecenter ingår i affärsområde Förvaltning och målet är att skapa fastighetsbranschens bästa Servicecenter för att ytterligare stärka HSBs ledande marknadsposition. I Servicecenter arbetar idag drygt 60 medarbetare och är den primära kontaktytan mot boende och medlemmar.
Vi letar efter dig med gedigen erfarenhet av leda en serviceorganisation. I rollen som verksamhetschef för servicecenter kommer du att ansvara för att driva arbetet och organisationen framåt. Du ska arbeta med förändring, förbättring och optimering på ett utmanande och inspirerande sätt. Under 2014 ska HSB:s servicecenter lyftas till en ny nivå, och vi söker dig som vill leda det här arbetet.
Du kommer att ha två chefer rapporterandes till dig, och tillsammans med dem ansvarar du för att så väl dagliga driftsmål som långsiktiga utvecklingsmål nås. I organisationen arbetar 60 medarbetare och servicecenter består av såväl administrativa funktioner som ren kundtjänst.
Som verksamhetschef verkar du sammanhållande för servicecenters ledningsgrupp och du rapporterar till affärsområdeschefen.
Uppdragsgivare: HSB Stockholm
Ort: Stockholm
Omfattning: Heltid.
Du kommer att vara anställd hos Proffice och uthyrd till kund. God möjlighet till att rekryteras över till HSB efter uppdragets slut.
Sista dag att ansöka är 2014-02-25
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens utgång.
För information: Anna Lindqvist,
anna.lindqvist@proffice.sePubliceringsdatum2014-01-23KvalifikationerVi söker dig med lång ledarerfarenhet och det krävs att du sedan tidigare har arbetat med att leda andra chefer samt varit sammanhållande av en ledningsgrupp. Tidigare erfarenhet av förändringsledning är ett krav.
Du har god insikt i vad det innebär att driva en stor serviceorganisation, med fördel en kundtjänst. Du är väl förtrogen med att arbeta med samt ta fram nyckeltal och KPI:er och har förståelse för de utmaningar som drift av en servicefunktion för med sig . Du känner dig bekväm med att prioritera, delegera och fördela arbete och du brinner för att se verksamhet och medarbetare utvecklas.
Som person är du fokuserad och driven. Du är genuint intresserad av att driva förändrings- och förbättringsprocesser och har ett inspirerande ledarskap. Du känner dig bekväm på alla nivåer i ett företag, och trivs med att bygga relationer och nätverka aktivt.
Du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska. Gymnasiekompetens är ett krav, akademisk examen mycket meriterande.
Välkommen med din ansökan!
Organisations-/företagsbeskrivning:
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.
Keep improving.
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 200536846
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Lindqvist
FöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Jobbnummer 1758517
Observera att sista ansökningsdag har passerat.