VD-assistent till storbank - kort uppdrag
Perido Skills AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en flexibel person som tidigare arbetat som chefsekreterare? Vill du jobba i en varierande tjänst på en Svensk storbank? Har du dessutom utmärkta språkkunskaper i svenska och engelska? Då är det här tjänsten för dig!
Publiceringsdatum2016-01-21BeskrivningPerido söker en VD-assistent för ett konsultuppdrag hos vår kund, en Svensk storbank som nu är på jakt efter sin nästa duktiga medarbetare. Tjänsten är placerad på deras fina och ljusa kontor mitt i centrala Stockholm.
I rollen som VD-assistent kommer dina arbetsdagar att innehålla varierande administrativa uppgifter i ett högt tempo. Till dina dagliga sysslor ingår bland annat att hantera kalendrar, samordna möten (kan förekomma resebokningar), planering av agenda och samverkan mellan mötesdeltagarna. Utöver dessa traditionella sekreteraruppgifter kommer du även att koordinera och organisera event och konferenser samt skapa dokumentationer och presentationer för aktuella projekt. Som assistent behöver du även vara en fena på MS Office då du ska organisera, granska och förbereda rapporter och andra komplexa dokument. Språkmässigt är det dessutom viktigt att du, förutom svenska, behärskar engelska på en avancerad nivå.
För att passa i den här rollen tror vi att du har erfarenhet av liknande roller och känner dig trygg i att fatta beslut och ta ansvar, vidare är du prestigelös, serviceinriktad och har goda administrativa och kommunikativa förmågor. Avslutningsvis tror vi att du trivs med att jobba mot deadlines, både självständigt och i team och vill nu göra detta i ett mycket meriterande uppdrag! Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil för detta jobb• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet från tidigare sekreteraruppdrag (gärna VD- eller chefssekreterare)
• Goda kunskaper i MS Officepaketet, främst Excel och PowerPoint
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag mellan 2016-02-01 till 2016-03-31, med chans till förlängning.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 12974AK i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb12974AK
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 12974
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2627689
Observera att sista ansökningsdag har passerat.