VD-/Marknadsassistent till managementkonsultbolag inom hälso- oc
Sirona AB / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sirona AB i Solna,
Stockholm eller i
hela Sverige Vilka är vi?
Sirona är ett skandinaviskt managementkonsultbolag med visionen att skapa bättre hälsa, vård och omsorg. Vi arbetar med de största och viktigaste vårdfrågorna och är en långsiktig strategisk och operationell partner till våra uppdragsgivare. Bland våra återkommande uppdragsgivare finns både offentliga och privata aktörer, såsom myndigheter, landsting och regioner, kommuner, sjukhus, hälso-, sjukvårds- och läkemedelsföretag. Vi som arbetar här brinner för att förbättra vården och det gör vi allra bäst tillsammans.
Publiceringsdatum2021-03-30Dina arbetsuppgifterVi söker en VD-/Marknadsassistent som kan stödja och avlasta VD/Directors/Senior Managers och andra medarbetare med administrativa uppgifter och lösa generella uppgifter för alla på kontoret.
Vi söker dig med minst ett par års erfarenhet av administrativt arbete, gärna med inslag av marknadsrelaterade uppgifter samt HR- och ekonomiuppgifter, alternativt dig som har arbetat som VD-assistent tidigare. Uppgifterna kan till viss grad anpassas till olika kompetensprofiler och erfarenhetsnivåer. Arbetet omfattar bl. a. följande uppgifter:
Marknadsrelaterade uppgifter
Kontakta kunder via deras assistenter och boka in kundmöten
Bistå med att ta fram presentationer eller information inför möten
Hantera avtal med underkonsulter
Vara behjälplig vid anbud/upphandling
Följa upp prisjustering av avtal
Assistera i planering och genomförande av konferenser och kundevents, utskick, nyhetsbrev etc.
Administrativa uppgifter
Boka resor och hotell
Assistera IT-ansvarig i att köpa in datorer och telefoner
Ansvara för inköp av t ex frukt och kontorsmaterial
Ta emot besökare och ställa i ordning mötesrum
Assistera i planering och genomförande av interna events
HR- och ekonomiuppgifter
Administrering av rekryteringsprocesser
Administrera nya användare och uppdateringar i löne- och ekonomisystemet
Göra årlig semesterlista och påminna om att den ska fyllas i
Lägga upp nya projekt och kundfakturor i ekonomisystemet
Om dig
Du är en utåtriktad, service-minded och driven person som har lätt för att kommunicera och bygga varaktiga relationer med andra. Du är detaljorienterad, strukturerad och säkerställer alltid kvalitét i det du tar dig för. Vi söker efter dig som är lösningsorienterad med förmåga att prioritera bland arbetsuppgifter och i vilken ordning de ska utföras, där du kan hantera flera arbetsuppgifter parallellt och växla arbetstempo när det krävs.
Vi ser även att du har erfarenhet av Office-paketet samt IT-vana med förmåga att snabbt lära dig nya system. God svenska i tal och skrift krävs.
Skicka din ansökan i form av CV och personligt brev till
rekrytering2021@sironagroup.se. Vänligen ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor, maila Madeleine Hultin på
rekrytering2021@sironagroup.se. Vi ser fram emot din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-04-16
AdressSirona AB
Nanna Svartz väg 4
17165 SOLNA
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sirona AB (org.nr 556804-5487),
https://www.sironagroup.se/ Nanna Svartz väg 4 (
visa karta)
171 65 SOLNA
Ansökan E-post:
rekrytering2021@sironagroup.se Jobbnummer 5663817
Observera att sista ansökningsdag har passerat.