Vass serviceexpert - livsviktig kundtjänst
Perido Skills AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Stockholm
Är du en person som förstår vikten av att kommunicera med människor på ett tydligt och engagerat sätt? Har du en förmåga att förstå olika behov och att även i pressade lägen skapa positiva möten? Är du vår kunds nya servicemästare?
Publiceringsdatum2015-01-07BeskrivningPerido söker efter två riktigt vassa och kommunikativa personer till vår kunds nya kundtjänst/servicedesk med placering i utkanten av centrala Stockholm. Kunden är ett tryggt och modernt företag som erbjuder tekniska kommunikationslösningar till företag, organisationer och myndigheter. Den aktuella kundtjänstfunktionen är kopplad till några av Sveriges viktigaste myndigheter.
Här är målet att alltid, i varje enskild kontakt, leverera en korrekt och högkvalitativ service som överträffar kundens förväntningar. Du kommer att fungera som SPOC för kommunikation och information vid ärenden rörande ett specifikt system som flera myndigheter använder sig av. I detta ingår bland annat att ge support och stöd, ta emot felanmälningar (och registrera dessa), samt att svara på användarfrågor. Du skapar och håller samman ärenden från början till slut, och ser även till att återkoppla till berörda kunder eller andra parter.
Du blir här en av nyckelpersonerna i arbetet med att nå de högt uppsatta målen och i servicedeskens strävan att överträffa kundernas förväntningar. Bland annat kommer du att hålla i utbildningar och ta fram och utveckla utbildningsmaterial/tester/manualer, samt bygga och kontinuerligt utveckla vår kunds FAQ. Förutom de kunder du hjälper kommer du att jobba och ha kontakt med NOC, 2nd line, Incident Manager, samt Service Quality Management.
För att lyckas bra i rollen är det framför allt viktigt att du har rätt attityd och det rätta kunnandet gällande själva mötet med kunden. Du har förmågan att knyta ihop teori med praktik (både för dig själv och i kommunikationen med kunder) och är lyhörd inför såväl verksamhetens som kundens behov. Självklart har du en mycket god kommunikationsförmåga. Eftersom att du jobbar med ärendehanteringssystem och databaser är det även viktigt att du har en generell IT-kompetens och att du känner dig trygg i en teknisk miljö.
Är du servicemästaren som vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil för detta jobb• Erfarenhet av att arbeta med service
• Generell IT-kompetens
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift
Meriterande:
• Erfarenhet av kundsupport, teknisk/IT-support
• Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem och databaser
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, tillsvidare. Tillträde i januari/februari.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 31275DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb31275DB
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 31275DB
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2119017
Observera att sista ansökningsdag har passerat.