Vårdadministratör

Område 1, Administrativ enhet gynekologi och reproduktionsmedici / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Område 1, Administrativ enhet gynekologi och reproduktionsmedici i Göteborg

Västra Götalandsregionen

Sahlgrenska Universitetssjukhuset är en del av Västra Götalandsregionen.

Vi arbetar med allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. I fokus är en lättillgänglig och köfri vård med hög patientsäkerhet. Som medarbetare, forskare och student erbjuds du den stora organisationens rika valmöjligheter, många intressanta projekt med inriktning mot framtidens sjukvård samt en tydlig profil mot klinisk forskning.

Publiceringsdatum
2012-08-01

Beskrivning
Inom Gynekologi & Reproduktionsmedicin bedriver vi akut och planerad vård av patienter med gynekologiska sjukdomar samt fertilitetsutredning för barnlöshet. Vår kassa/reception tar även emot patienter som skall till onkologens öppenvårdsmottagning. I vår administrativa enhet arbetar cirka 36 läkarsekreterare/kanslister. Vi arbetar aktivt med utvecklings- och förbättringsarbete för att utveckla vår roll i verksamheten. Vi sätter därför stort värde på bra samarbetsförmåga, flexibilitet och positivt tänkande. Vårt mål är också att tillsammans skapa en god arbetsmiljö där alla aktivt tar ansvar.

Dina arbetsuppgifter
Att arbeta i vår reception innebär att ta emot och besöksregistrera patienter till KK-husets samtliga mottagningar. Indexering av journaldokument inför skanning. Kontakt och samarbete med vårdpersonal. Medicinsk dokumentation för gynekologiska akutmottagning samt kuratorsverksamhet. Diagnos- och åtgärdsregistrering i Elvis.

Kvalifikationer
Vårddokumentationsutbildning eller annan administrativ utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig är ett krav. Goda datorkunskaper samt erfarenhet av arbete i Melior och ELVIS är meriterande. Stor vikt läggs vid noggrannhet, god samarbetsförmåga samt ett gott bemötande.

Övrig information
Allmän visstid på grund av införande av Kontaktpunkt planerat till januari 2013.

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Läs om våra gemensamma värderingar och Personalvision 2021 på http://www.vgregion.se/PV2021

Så ansöker du
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal

Arbetstider och omfattning
100% visstidsanställning 3-6 månader

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-08-16
Ange följande referens när du ansöker: 2012/2216
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Enhetschef Susanne Gullbrandson, Tfn: 031-342 86 42
Sektionsledare Janet Boerenbeker, Tfn: 342 88 99

Facklig kontakt
Vision, Karin Holmgren, Tfn: 031-343 41 22

Företag
Område 1, Administrativ enhet gynekologi och reproduktionsmedicin

Adress
Område 1, Administrativ enhet gynekologi och reproduktionsmedicin
HR-servicecenter, Torggatan 1 A
43531 Mölndal

Jobbnummer
1303729

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Område 1, Administrativ enhet gynekologi och reproduktionsmedici

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Område 1, Administrativ enhet gynekologi och reproduktionsmedici: