Utvecklas som ledare inom ekonomi på Ludvig & Co!
Ludvig & Co AB / Redovisningsekonomjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ludvig & Co AB i Skellefteå,
Robertsfors,
Luleå,
Umeå,
Lycksele eller i
hela Sverige Om du vill utvecklas i en ledande roll med fokus på medarbetare, kund och affär kan din nästa roll vara som Affärschef på Ludvig & Co i Skellefteå. Vi är inne i en förändringsresa där målet är att fortsätta vara det ledande rådgivningsföretaget och samtidigt skapa den bästa arbetsplatsen för våra medarbetare. Kom och väx med oss på Ludvig & Co!
Rollen som Affärschef
Du leder en grupp om 9 medarbetare inom ekonomi med målet att vara småföretagarens självklara partner. Som Affärschef har du det övergripande ansvaret för din grupp av medarbetare gällande kundleverans, kvalitét, försäljning, tillväxt, kompetensutveckling, samarbete och rekrytering. I rollen ingår även att proaktivt implementera moderna arbetssätt, och arbeta med förändringsledning.
Klicka HÄR för att läsa mer om våra tjänster inom ekonomi såsom redovisning, bokslut och deklarationshjälp.
Du leder medarbetare inom din egen yrkeskompetens och du kombinerar ledarrollen med eget kundarbete, där fördelningen kommer anpassas efter kundernas och teamets behov. Du har personalansvar och ingår i ledningsgruppen för Marknadsområde Norrbotten/Västerbotten tillsammans med andra Affärschefer och din närmaste chef Marknadsområdeschef Thomas Nyström.
Utvecklas som ledare på Ludvig & Co
Du är med och skapar den bästa arbetsplatsen för våra medarbetare med ett ledarskap som utgår från våra ledarbeteenden: Vilja & Våga, Inspirera & Engagera, Lära & Utveckla. Genom återkommande ledarträffar och ledarutbildningar, i en organisation med fokus på ständigt lärande, fortsätter du växa i din roll.
Vi söker dig som i den ledande rollen kan bidra med dina egna expertiskunskaper inom ekonomi. Du har erfarenhet av eget kundansvar och försäljning. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är affärsmässig, resultatorienterad och vill bidra med rådgivning som utvecklar våra kunders verksamhet.
Du passar för rollen om du, precis som vi, tror att samarbete, affärsmässighet och utveckling är tre viktiga hörnstenar för att bygga starka team. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av ledaruppdrag, personalansvar och budgetarbete. Men det viktigaste är inte exakt vad du gjort, utan att du har viljan och potentialen att bli en riktigt bra ledare.
Låter det intressant? Då ser vi fram emot din ansökan!
Urval och intervjuer sker löpande och vi vill därför be dig söka så snart som möjligt. Har du frågor är du välkommen att kontakta Marknadsområdeschef Thomas Nyström på telefonnummer 090-10 80 27.
Om Ludvig & CO
Med vår breda kunskap är vi småföretagarens självklara partner, och idag vi har 70 000 kunder i olika branscher. Vi hjälper entreprenörer dagligen, både i fysiska möten och genom digitala tjänster, allt för att skapa och utveckla framgångsrika företagare över hela landet. Vi är cirka 1300 medarbetare på 130 orter över hela Sverige.
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ludvig & Co AB (org.nr 559136-6140),
https://www.ludvig.se Arbetsplats Ludvig & Co
Jobbnummer 7270868
Observera att sista ansökningsdag har passerat.