Utvecklare inom Sitevision
Sopra Steria Sweden AB / Grafiska jobb / Stockholm
2022-12-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Utvecklare inom Sitevision" (publicerad 2023-09-01) ⬅️
Visa alla grafiska jobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sopra Steria Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Kalmar,
Växjö eller i
hela Sverige Utvecklas tillsammans med oss!
Är du intresserad av att arbeta på en av Sveriges Bästa Arbetsplatser? Som blivit utsedda till Karriärföretag flera år i rad och som av Gartner rankas till ett topp fem bolag inom Digital Transformation? Då är IT-konsult- och managementbolaget Sopra Steria en plats för dig. Som medarbetare på Sopra Steria blir du en del av kulturen "Tillsammans når vi längre" och får arbeta tillsammans med ett genuint, nyfiket och drivet team. Vi tror på Power of Sharing och arbetar ständigt med att dela med oss av våra kunskaper mellan varandra och till samhället i stort. Vi står nu inför en spännande tillväxtresa som genomsyrar hela verksamheten där det finns stora möjligheter att växa tillsammans med bolaget. I Sverige är vi snart 500 kollegor, i Norge närmare 2500 - här har du möjlighet att skapa verklig förändring genom digital utveckling.
Om rollen:
Vi söker en kollega som vill som tillsammans med vårt grymma team vill fortsätta att leverera värde för våra kunder inom Sitevision. Vi tror att du har några års erfarenhet av utveckling eller konfiguration på Sitevision-plattformen, tycker om att arbeta med teknik i framkant samt kanske har jobbat med molnlösningar tidigare. Vi bygger webbplatser i bl.a. Sitevision, Episerver, Umbraco och Litium samt med ramverk så som React, Vue och Angular. För dig som har kunskap om Sitevision samt frontendutveckling finns det stora möjligheter till variation i arbetet.
Du kommer att tillhöra Collaboration & Content-teamet på Sopra Steria som består av en blandning av frontend- och fullstack-utvecklare, UX-designers, O365-experter, projektledare, verksamhetsutvecklare och kommunikatörer. Vi tror att du trivs med att arbeta tillsammans med duktiga och teknikintresserade kollegor samt vara delaktig i framtagningen av skräddarsydda lösningar i en positiv och lättsam miljö.
Vem är du?
• En akademisk utbildning eller motsvarande inom relevant område
• Bekväm i Sitevision som CMS-plattform
• Erfarenhet inom frontend utveckling (HTML / CSS / JavaScript / JQuery / Angular / React, m fl.) är starkt meriterande
• Flytande språkkunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
Välj oss för att:
Den största anledningen till att du bör överväga att ansöka är möjligheten till att få lära och ständigt utvecklas tillsammans med inkluderande, kompetenta och erfarna kollegor. För oss är det en självklarhet att dela kunskap mellan oss och vi löser utmaningar tillsammans. Den kulturen har också bidragit till att vi är utsedda till en av Sveriges bästa arbetsplatser 2022 av Great Place to Work. Förutom underbara kollegor får du givetvis också möjlighet att arbeta för branschens mest spännande kunder och arbeta med ett brett spektrum av projekt som bidrar till samhällsnytta. Vi tillhör en internationell koncern och är ledande i Europa inom digitalisering. I världen är vi 47 000 medarbetare, vara 3000 av oss finns här i Skandinavien och i Sverige har vi kontor i Östersund, Stockholm, Göteborg och Malmö.
Publiceringsdatum2022-12-01Så ansöker duAnsök enkelt genom att antingen ladda upp ditt CV eller länka direkt till ditt LinkedIn-konto via annonsen på vår hemsida! Observera att vi inte tar emot ansökningar inkomna via mail. Om du har frågor om tjänsten eller oss som bolag är du välkommen att kontakta Mari Littmarck:
mari.littmarck@soprasteria.com Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2022-12-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sopra Steria Sweden AB (org.nr 556284-2319)
Arbetsplats Sopra Steria
Jobbnummer 7222980
Observera att sista ansökningsdag har passerat.